Problemer med shockwave plug-in
Fra : Mette Hvam

Dato : 10-01-02 21:47

Jeg oplever at mit shockwave plug-in (Macromedia Flash player X 5.0r58) ikke
fungerer. Har jeg mon lagt det det rigtige sted (som om man kunne lægge det
et forkert sted?). Jeg kører med OSX (version 10.1)

Jeg har lagt det ind i: Library, Internet plug-ins.....men det virker bare
ikke.....Er der andre der har oplevet det?
Eller endnu bedre, er der nogen, der ved hvad jeg kan gøre ved det?

Venligst,
Mette

Fra : Jesper

Dato : 10-01-02 23:22

in article B863BC50.39D%avalola@image.dk, Mette Hvam at avalola@image.dk
wrote on 10/01/02 21:46:

> [...]
> ikke.....Er der andre der har oplevet det?
> Eller endnu bedre, er der nogen, der ved hvad jeg kan gøre ved det?

Den ligger det rette sted, men sørg for at det er OS X versionen, classic
versionen duer ikke på OS X. Også er det Flash pluginen du har installeret,
den hjælper med Shockwave Flash, ikke med Shockwave og der er endnu ikke
lavet en Shockwave plugin til OSX

Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-01-02 00:56

Mette Hvam <avalola@image.dk> wrote:

> Jeg har lagt det ind i: Library, Internet plug-ins.....men det virker bare
> ikke.....Er der andre der har oplevet det?

jeg har desværre ikke noget svar til dig, men jeg undrer mig over at du
har lagt den ind manuelt - den instaleres jo af Mac OS X 10.1

<icq:131382336>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-01-02 01:14

> [...]

> ikke.....Er der andre der har oplevet det?
> Eller endnu bedre, er der nogen, der ved hvad jeg kan gøre ved det?

Nu skriver du "shockwave" og "Flash-player" hvilket svjh er to
forskellge ting, dog lavet af samme firma. Flash-player afspiller kun
animationer lavet i Flash, hvor Shockwave afspiller produktioner fra
Director og det er der vist ikke en player til i OS X endnu.

--
Mvh.
René Frej Nielsen