QuickTime 5, noget af en klammer ...
Fra : Martin Petersen

Dato : 10-01-02 20:11

I et svagt øjeblik købte jeg en kode til QT5 og opgraderede. (310 kroner
....)
Mange af de indlagte QuickTime TV-sites, fx. BBC, giver følgende
melding:

"Our channel selection has changed. To see the latest choices, update
your software now. ...
How do I update?"

Og når jeg klikker på "How do I update", checker den lige "markedet" og
siger at der ikke er noget at update.

Er der nogen der har nogle erfaringer med dette?

v.h
Martin

Fra : Simon T

Dato : 10-01-02 21:15

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> siger at der ikke er noget at update.
>
> Er der nogen der har nogle erfaringer med dette?

Det ville nok være en ide at læse den her korte notits:

http://www.macnn.com/news.php?id=11654

Så nej, der er vist ikke meget at gøre for at få BBC tilbage...

Med venlig hilsen

Simon T

--
http:/www.rhk.dk/users/mac

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-01-02 22:34

Simon T <simonREMOVE@samfundsnasser.dk> wrote:

> Det ville nok være en ide at læse den her korte notits:
>
> http://www.macnn.com/news.php?id=11654
>
> Så nej, der er vist ikke meget at gøre for at få BBC tilbage...

Tak for kommentaren.
Så forstår jeg bedre. I hvert fald når det drejer sig om BBC. Men som
sagt er der flere andre af QTs "egne" favorit-tv-stationer der melder at
"Our channel selection has changed ..."
Men det er vel så også simpelthen fordi de forskellige tv-selskaber er i
gang med at droppe QT, eller hvad?
Martin