Undskyld jeg spørger igen...
Fra : dj

Dato : 10-01-02 19:58

.....men hvordan er nu lige med de der synsregler??

her tænker jeg på ejerskifte? (hvor lang tid holder mc´en synet)

tak

dj

Fra : Bo Thomsen

Dato : 10-01-02 20:02

> her tænker jeg på ejerskifte? (hvor lang tid holder mc´en synet)

1 år
mvh
bo thomsen

Fra : Jonas Holt

Dato : 10-01-02 20:51

> 1 år

Så vidt jeg lige husker holder et syn:

mc-alder <5år ingen syn
5-10 år: 2 år
>10 år: 1 år

Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 10-01-02 20:39

hvor lang tid holder mc´en synet

Hvis cyklen er under 5 år holder den 2år
Alt derover = 1år

JD

Fra : jacob Stegelmann

Dato : 11-01-02 01:08

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ....men hvordan er nu lige med de der synsregler??
> her tænker jeg på ejerskifte? (hvor lang tid holder mc´en synet)

Da jeg fik synet min cykel for ca 3 måneder siden var reglerne følgende:

Hvis cyklen er 0-5 år skal den ikke synes ved ejerskifte.
Hvis cyklen er 5-10 år skal den være synet indenfor de sidste 2 år.
Hvis cyklen er over 10 år skal den være synet indenfor det sidste år.

--
Jacob

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-01-02 12:56

> ....men hvordan er nu lige med de der synsregler??
> her tænker jeg på ejerskifte? (hvor lang tid holder mc´en synet)

Hej dj (Hvad hedder du?)

Det er Jacob Stegelmann og Jonas Holt der har ret.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : boe

Dato : 11-01-02 13:03

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message

> Hej dj (Hvad hedder du?)

Han hedder JD, Jacob Danielsen, hvilket fremgår af han afsender navn. Hvad
heer du, Jens Jacob?
Og du har ret - han tager fejl.

Bo, VF1000F

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 11-01-02 13:13

Og du har ret - han tager fejl (JD)

Bo, VF1000F

Det er sq utroligt, jeg ringede i sidste uge til synshallen, fordi jeg var
kommet i tvivl om reglerne, han vævede godt nok lidt i starten, men endte
dog med at svare hvad jeg højere oppe i strengen troede var rigtigt.
Det er det så åbenbart ikke, men nu har jeg da så fået et år ekstra, hvis
man sku` sælge....
Mvh Jakob

Fra : boe

Dato : 11-01-02 13:14

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> wrote in message
> "Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message

> Han hedder JD, Jacob Danielsen, hvilket fremgår af han afsender navn.
Hvad
> heer du, Jens Jacob?

Ja, ja, nu har jeg set, at jeg liige dummede mig med navne forbistringen.
Jeg stikker lige piben ind igen

Bo, VF1000F

Fra : dj

Dato : 11-01-02 15:58

> Hej dj (Hvad hedder du?)

ikke jacob i hvert fald.......
Frank....dj er bare et kunstnernavn!

> Det er Jacob Stegelmann og Jonas Holt der har ret.
konklusion:
Hvis cyklen er 0-5 år skal den ikke synes ved ejerskifte.
Hvis cyklen er 5-10 år skal den være synet indenfor de sidste 2 år.
Hvis cyklen er over 10 år skal den være synet indenfor det sidste år.
der vist en hel del delte meninger .....

......tak for hjælpen !