Multifunktion ved en knap
Fra : Anders Fredslund

Dato : 10-01-02 18:28

Jeg er ved at lave en side hvor der er 3 frames: Top, mellem og
bund. I toppen har jeg nogle knapper.

Jeg vil gerne ha' disse knapper til at loade en ny side i mellem
framen og bund framen. Kan det lade sig gøre med alm. html ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-02 19:13

Thu, 10 Jan 2002 17:27:47 +0000 (UTC), skrev Anders Fredslund
<ceres_2189@hotmail.com>:

>Jeg vil gerne ha' disse knapper til at loade en ny side i mellem
>framen og bund framen. Kan det lade sig gøre med alm. html ?

Nej, kun, hvis du linker til et nyt frameset.

Ellers skal der noget javascript til.
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Anders Fredslund

Dato : 10-01-02 20:10

Jeg har vist ikke forklaret det godt nok...
Hvis man trykker på knappen "links" i den øverste frame, skal både
mellemframen loade et billede hvor der står news, og bundframen skal loade
selve indholdet.

Jeg har kigget på dit link Knud, syns bare ikke lige jeg kan bruge det, men
ellers tak.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 10-01-02 21:16

Hej Anders

Anders Fredslund wrote:

> [...]
> selve indholdet.

> Jeg har kigget på dit link Knud, syns bare ikke lige jeg kan bruge det, men

Jeg kan heller ikke forstå dig på andre måder end det lige netop er det
Knud linker til at du har brug for. Prøv at læse det igen.

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ? --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *