er der ikke basis for en dk.sport.tennis g~
Fra : Lars J

Dato : 10-01-02 18:14

Jeg vil snakke om alle de store navne eks. her i forbindelse med
Australien Open

Fra : Jimmy Jørgensen

Dato : 12-01-02 00:42

> Jeg vil snakke om alle de store navne eks. her i forbindelse med
> Australien Open

Det kan du roligt gøre i denne NG. Så mange indlæg er der heller ikke.

Du er selvfølgelig velkommen til at foreslå det i dk.admin, men et sådanne
forslag vil selvfølgelig blive vurderet mere positivt, hvis der er mere end
de nuværende 4 indlæg om tennis (inklusiv både dit og mit indlæg .

Med sportslig hilsen
Jimmy Jørgensen

Fra : Lars J.

Dato : 25-01-02 18:07

On Sat, 12 Jan 2002 00:41:59 +0100, "Jimmy Jørgensen"
<joinme@get2net.dk> wrote:

>Det kan du roligt gøre i denne NG. Så mange indlæg er der heller ikke.

Problemet er selve usenettets opbygning.
Folk gider ikke at skrive herinde, fordi der er så lidt trafik, og
derfor vil en seperat gruppe højst sandsynlig kunne tiltrække langt
mere trafik, hvis du forstår hvad jeg mener.
Jeg forstår sagtens argumentationen imod nye sportsgrupper, men jeg
tror det er meget svært at få skabt nye grupper, på grund af at denne
gruppe er for lidt brugt.

eks. Håndbold og tennis, som er 2 grupper, jeg kunne savne

>Du er selvfølgelig velkommen til at foreslå det i dk.admin, men et sådanne
>forslag vil selvfølgelig blive vurderet mere positivt, hvis der er mere end
>de nuværende 4 indlæg om tennis (inklusiv både dit og mit indlæg .

Ja, jeg ved det. Jeg er bare rimelig overbevist om at der vil være
trafik nok, hvis bare det kommer i sit eget forum.

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 29-01-02 15:06

Lars J. <hyrtur@hotmail.com> writes:

> Folk gider ikke at skrive herinde, fordi der er så lidt trafik, og
> derfor vil en seperat gruppe højst sandsynlig kunne tiltrække langt
> mere trafik, hvis du forstår hvad jeg mener.

En snævrere gruppe ville alt andet lige have endnu mindre trafik.

> [...]
> gruppe er for lidt brugt.
>
> eks. Håndbold og tennis, som er 2 grupper, jeg kunne savne

Tjah, det lykkedes for fodbold, motorsport, cykel, ishockey og
kampsportsenthusiasterne helt at dominere den her gruppe før de fik
deres egne fora. Jeg kan ikke se hvorfor de håndbold eller
tennisinteresserede ikke skulle kunne gøre det samme.

Har du noget på hjerte om de to emner? Skriv 3-5 gerne let
provokerende indlæg om hvert emne, og se om ikke der er nogle
"lurkers" der bider på (indlægget om Anja er en god start). Og
opfordrer dem til at skrive mere, og få andre interesserede herhen.

> Ja, jeg ved det. Jeg er bare rimelig overbevist om at der vil være
> trafik nok, hvis bare det kommer i sit eget forum.

Sådan har det ikke virket de gange vi har prøvet at oprette grupper
under dk.sport. Dem der fungerer er dem der blev oprettet efter at
nogle enthusiaster fik gang i diskussionen her i modergruppen først.
Dem der blev oprettet uden eksisterende trafik kom aldrig rigtig i
gang.