Yamaha lydkort
Fra : dean

Dato : 10-01-02 17:44

Er der nogen der har erfaring med Yamaha DS 2416 lydkort og Mac?
Hvor kan jeg finde de rette drivere? Yamahas side er ikke til stor
hjælp.

Mvh

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : tom dissing

Dato : 10-01-02 17:45

Nu skal du bare høre:
Her er adressn på et direkte download.. Det er i Japan..
Eneste sted, hvor ddu kan hente de helt ny e drivere er her..

http://www.yamaha.co.jp/product/proaudio/homeenglish/technical/util_lib/ds24
16/ds2416v1.0.5.smi.hqx

Mener at den hedder 1.06 idag

Der er forøvrigt en række problemer med DS24161 på MAC. Så mai mig oflist
tom@mir.dk

Til gengæld, lover jeg dig for at kortet lyder utroligt godt.
Som eksempel væsentligt bedre end : AW2 AW8 Aaudio MediaIII og en række
andre kort.
Det første du bør gøre at overveje at få fingrene i en brugt AX44, der er 4
i 4 ud break outbox til kortet.
Fordelene ved boksen er ydermere at de er de samme A/D D/A konvertere som
der sidder i flagskibet 02R

Tilykke ( hvor har du købt kortet og hvilken Mac skal det sidde i!!

Tom