Hvilket selskab har en SMS-gateway som er ~
Fra : Alex Tiedemann

Dato : 10-01-02 17:38

Hejsa,

Hvilket selskab vælger man, hvis man vil have en bare nogenlunde
stabil SMS-gateway (email > SMS) ?

Har pt. et abonnement som kører over TDC's net, der har en rigtig
ustabil SMS-gateway. Det er ikke ualmindeligt, at man skal vente op
til en time eller lignende på, at en email sendt som sms når frem til
telefonen. - Andre gange når beskederne slet ikke frem.
I perioder virker det ganske glimrende, men det er vel kun omkring
10-15% af tiden.
Bliver det mon aldrig bedre... TDC ?

Andre som oplever noget lignende ?

--
Mvh.
Alex T.

Fra : GiWeo

Dato : 10-01-02 19:06

Hejsa

>Andre som oplever noget lignende ?

Ja, Orange er ikke bedre - men der er det konstant 30 min..

Brugt i stedet xxxxxxxx@smsnu.dk som forward adresse - det tager kun
10 sek !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Mickey

Dato : 10-01-02 23:02

> Brugt i stedet xxxxxxxx@smsnu.dk som forward adresse - det tager kun
> 10 sek !

meget smart egentlig - sender gennem besked.dk ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis

<theo-> ADSL.....is that some sort of learning difficulty?
Problemer med forbindelsen ? - lav en traceroute på http://trace.susie.dk

Fra : Brian Pedersen

Dato : 10-01-02 19:05

Hej

Jeg har sonofon, og der går der ca,, 3sek. - 3min før e-mailen kommer på
mobilen

mvh Brian

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 10-01-02 22:01

"Brian Pedersen" <zyberzone@mail.dk> writes:

>Jeg har sonofon, og der går der ca,, 3sek. - 3min før e-mailen kommer på
>mobilen

Til gengæld var Sonofon helt håbløs i mange måneder sidste år,
hvor TDC til gengæld kørte glimrende.

De har nu bytte roller, men TDC er dog ikke helt så ringe, som
Sonofon var dengang.

Jeg har i perioder brugt Oranges (Mobilix) gateway til at
sende til TDC abonnenter og det har virket fint. For en uges tid
siden holdt det dog helt op med at virke.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>