Photoshop cursor
Fra : Ninzen

Dato : 10-01-02 17:11

Jeg slås med et irriterende problem.
Min cursor forvandles til usynlig når jeg går ind over et billede i
PhotoShop 6. For eksempel brush - stempel - selection. De markerer sig
lige en gang, når jeg så vil arbejde med dem bliver de usynlige, men har
stadig effekt. Blind-retouch kan man sige.

Jeg har prøvet forskellige billeder og settings af cursor, og det gælder
alle retouch og selectionsværktøjer.

Jeg har fjernet preferencefilen - geninstalleret PS - gennemtjekket mine
preferencer for display and cursor og resettet P-RAM.

Jeg tror måske det hænger sammen med de problemer jeg har med externe
skærme og OS 9 og OS X.
(Jeg har fået en ældre/anden adapter mellem min Lacie skærm og min
Titanium. Så får jeg lov at arbejde i 1280 x 960 i OS 9, men stadig
ingen valgmuligheder.)

Var lige en tur i Classic OS X, og her
var problemet ikke. Og det er jo samme program og preferencefiler!!!
- Men jeg skal have det til at køre i OS 9.
Jeg kan jo ikke sidde og skifte mellem OS 9 og X

Hvad har jeg glemt? Nogen bud?

--
Venlig hilsen Nina

Fra : ce-rw@post5.tele.dk

Dato : 09-01-02 22:38

Hej.

Prøv at trykke på capslock tasten på tastaturet. Virke dette ikke gå i
preferencer i Photoshop og vælg DISPLAY & CURSERS, her kan du stille om på
hvordan dine værktøjer skal præsentere sig når du ryger over et billede i
Photoshop.

Håber det hjælper

Robert Wengler

ce-rw@post5.tele.dk

----------
I artiklen <1f5t0qt.1sidfpmqxs79sN%Ninzen@ofir.dk>, Ninzen@ofir.dk (Ninzen)

Fra : Ninzen

Dato : 11-01-02 12:32

ce-rw@post5.tele.dk <ce-rw@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> hvordan dine værktøjer skal præsentere sig når du ryger over et billede i

Tak for råd.
Du kan jo ikke vide at jeg arbejder meget med Photoshop og der havde
gjort alle de gængse problemløsninger.
Det der skulle til var at alle Plug-ins blev smidt ud. Så var problemet
der ikke mere. Nu har jeg lagt dem ind igen ét for ét, og det er ikke
dukket op igen. Indtil videre kører det. Så forstå det hvem der kan.

--
Venlig hilsen Nina