Granit og andre fliser fra Tyskland
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 10-01-02 17:04

Hej
Jeg skal til at lave mit badeværelse om , en bekostelig affære, især når man
gerne vil have granit fliser i det.
Jeg har hørt at man med stor økonomisk fordel kan hendte dem i Tyskland,
f.eks. i nærheden af Flensborg i et
ret stort butiks område der hedder Forte Park, er der nogen her der har
prøvet det ? og hvor meget ca. er der at spare.??

Mvh Jørn

Fra : Calle

Dato : 10-01-02 17:13

"Jørn Peter Sørensen" <joernsoerensen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| ret stort butiks område der hedder Forte Park, er der nogen her der har
| prøvet det ? og hvor meget ca. er der at spare.??

Det du mener er Praktikker, som ligger i Førdepark (stort butikscenter).
Lige i nærheden (ca.500M) ligger der også 2 Bauhaus (1=byggematr.
2=indretning). Lidt oppe af en sidevej ligger BAHR, som også er et
kæmpestort byggemarked.
Hvis du er heldig kan du spare op til 50%, alt efter hvad du går efter.

Calle

Fra : Aksel

Dato : 12-01-02 01:16

"Jørn Peter Sørensen" <joernsoerensen@image.dk> wrote in message
> [...]
> ret stort butiks område der hedder Forte Park, er der nogen her der har
> prøvet det ? og hvor meget ca. er der at spare.??

Fördepark finder du lettest hvis du tager anden afkørsel fra mororvejen.
Den motortrafikvej der går ind mod Flensburg går lige forbi, der er godt
skiltet.
Prøv også at se i Bauhaus der ligger lige efter Fördepark eller Bahr som du
finder ved at dreje til venstre lige efter Bauhaus, der er et skilt der
viser vej til TÜV (bilinspektion) du kommer også forbi SK discount som er
meget billigere end grænsebutikkerne ved Padborg grænse.

Hilsen Aksel

Fra : Calle

Dato : 12-01-02 13:01

"Aksel" <Akselj@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

| "Jørn Peter Sørensen" <joernsoerensen@image.dk> wrote in message
| man

| Fördepark finder du lettest hvis du tager anden afkørsel fra mororvejen.

Hvilken grænseovergang regner du fra?
Hvis det er fra Kruså, er der er min. 4 afkørsler inden du når til den der
går direkte til Førdepark. Man kan ikke køre fejl denne vej, da man kan se
det fra motorvejen.

Calle

Calle

Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 13-01-02 11:47

Hej
Er der nogen af disse forretninger der har en hjemmeside på nettet ??

Fra : Calle

Dato : 13-01-02 12:56

| Hej
| Er der nogen af disse forretninger der har en hjemmeside på nettet ??
|
| Mvh Jørn

| du

Ja her er 2 af dem.
Praktiker www.praktiker.de