OBS: MacBruger workshop på lørdag
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-01-02 16:58

OBS: MacBruger workshop på lørdag

Når ingen andre kan finde ud af at annoncere MacBruger's workshop på
lørdag, så må jeg hellere gøre det...:)

------------------------------ PROGRAM ------------------------------

Så er tiden kommet, til endnu en af vores store og hyggelige MacBruger
workshop sammenkomster!

Denne gang sker det Lørdag den 12. januar 2002, kl. 13:00 til 18:00, på:

Gammmelgaard Kunst & kulturcenter
Gammel Klausdalsbrovej 436
2730 Herlev

Der er gratis adgang, og arrangementet er åben for alle interesserede.

En guide i at finde Gammelgaard kan læses på denne webside:
http://www.gammelgaard.dk/indhold/findos/find.htm

Der går flere HT-busser direkte til døren, bl.a. fra Råhuspladsen,
Herlev og Ballerup station.

Temaet for workshoppen bliver iMovie og Digital fotografering. Caspar
Niel fra Apple Danmark kigger også forbi og fortæller lidt om de nyheder
der blev præsenteret på MacWorld Expo 2002 bla. den nye iMac. Apple vil
også fremvise den nye iPod. Apple udlodder desuden 2 stk. Mac OS X som
der vil blive trukke lod mellem fremmødte medlemmerne på Workshoppen.

Programmet for workshoppen er:
Kl. 13.00 Officiel åbning af foreningens formand Finn Løvenkrands
Kl. 13.30 Præsentation af iMovie v. John Jørgensen
Kl. 14.30 Præsentation af Apple der kommer og fremviser deres nye
produkter.
Kl. 15.30 MacAuktion v. Henrik Jenvall, MacBruger
Kl. 18.00 Workshoppen sluttes officielt.

Du er også velkommen til at medbringe egen computer, i så fald opfordres
du til at komme i god tid (vi åbner dørene kl. 12.00 for dem der kommer
med egen maskine), samt medbringe egne elektricitetskabler og netværkskabler.
Der vil som altid være sat netværk op, så alle Mac'erne kan kobles sammen.

Dørene åbnes officielt kl 13.00, og vi regner med at afslutte
arrangementet kl. 18.00.

Vi glædes os til at se dig - vel mødt!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 10-01-02 18:01

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> Der vil som altid være sat netværk op, så alle Mac'erne kan kobles sammen.
>
> Dørene åbnes officielt kl 13.00, og vi regner med at afslutte

Har de fået 10 MBit derude ???????

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-01-02 19:18

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Har de fået 10 MBit derude ???????

Jeg skal kigge på den på lørdag, men jeg kan ikke love noget, det er TDC
som står for projektet, og de har for længst overskredet tidsplanen.

Fra : Michael Holm

Dato : 11-01-02 19:57

> Har de fået 10 MBit derude ???????

Skulle de havde fået det ?
> --
> Ciao Jesper )
>
> http://www.gylling.net/

Skal jeg tage "From Dusk till Dawn 1-3" (!) med nu når jeg ikke kan
finde steven seagal på DVD ?
--
Michael Holm *<:O>
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-01-02 23:15

Michael Holm wrote:

> Skulle de havde fået det ?

Gammelgaard er jo et af Herlev kommunes kulturtilbud, og Herlev har købt
en super løsning til alle deres institutioner og afdelinger, den skulle
ha' været færdig allerede sidste år.

Stik, router og IP-telefon er sat op...!

Fra : Michael Holm

Dato : 12-01-02 01:16

> [...]

> ha' været færdig allerede sidste år.
>
> Stik, router og IP-telefon er sat op...!

fedt det glæder jeg mig til imorgen ! (eller rettere om et nogle timer