Andet multimedie
Scanner
Fra : Svend

Dato : 10-01-02 17:02

Hej NG,

jeg er blevet tilbudt en scanner (600 x 1200 dpi), som desværre mangler
scannersoftwaren. Driverne er til gengæld med.

Kan jeg bruge scanneren med et andet program?

mvh

Svend

Fra : Nielsen

Dato : 10-01-02 18:14

Hej Svend

Du går ind på fabrikatens Homepage der vil altid være softvare tilgenelig.

Mvh Ole

Ps Hvilken scanner?

Fra : Svend

Dato : 11-01-02 11:06

> Du går ind på fabrikatens Homepage der vil altid være softvare tilgenelig.
>
> Mvh Ole
>
> Ps Hvilken scanner?

Det er en Boeder "Artiscan" 65327 (Tysk fabrikat)

mvh

Svend

Fra : Madsen

Dato : 10-01-02 19:43

On Thu, 10 Jan 2002 17:01:50 +0100, "Svend" <svjkl@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>scannersoftwaren. Driverne er til gengæld med.
>
>Kan jeg bruge scanneren med et andet program?

Bare du har en TWAIN driver til scanneren, så
kan du f.eks. bruge den fra Paint Shop