Travis
Fra : Martin Ploug

Dato : 10-01-02 15:44

Hej NG

Jeg vil blot fortælle, at jeg varmt kan anbefale
Travis - The invisible band.

Et virkelig gennemført album !!

--

Venlig hilsen

Martin Ploug
Stavtrupvej 17 B
8260 Viby J.

86 28 99 69
mp@mail.tele.dk

Fra : Martin Hansen

Dato : 10-01-02 16:42

Fuldstændig enig. Et fantastisk album.
Den er faktisk en erstatning for Radioheads Ok Computer....

Martin

Martin
Martin Ploug <mp@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3da7c0$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-01-02 17:04

"Martin Ploug" <mp@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg vil blot fortælle, at jeg varmt kan anbefale
> Travis - The invisible band.
>
> Et virkelig gennemført album !!

Tjøh, jeg var ikke så vild med albummet. Forgængeren er IMØ lidt mere
fængende. Men jo, det er da et ganske ok album.

/Nikolaj

Fra : Mogens Lysgaard

Dato : 10-01-02 21:17

Martin Ploug <mp@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg vil blot fortælle, at jeg varmt kan anbefale
> Travis - The invisible band.
>
> Et virkelig gennemført album !!

Ja, TIB er fint og OK album, men forgængeren "The Man Who" slår den med
mange længder imo. Jeg synes TIB bærer lidt præg af at de har været lidt for
hurtigt ude med at skulle lave en opfølger til TMW.

P.S. Debuten "Good Feeling" har også nogle få sange, der er sande perler,
men også et par (eller lidt flere) mindre gode sange.

Hilsen
Mogens