Clip-art fejl
Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-01-02 12:10

Hej NG!

Jeg oplever noget pudsigt i min O2000. Siden i går er Clipart gået i "udu".
Når jeg prøver at indsætte et multimedieklip, får jeg at vide at programmet
(Word, Excel, PowerPoint) ikke kan vise Clipart. der er opstået en fejl og
funktionen virker ikke korrekt længere. Den spørger så om jeg vil reparere,
men det kræver installations Cd'erne, som jeg ikke har, da jeg officepakken
installeret på en såkaldt School-agreement fra min arbejdsgiver.

Hvis jeg imidlertid siger Nej til at reparere vises Clipgalleriet som
normalt, og jeg kan sagtens indsætte Clipart alligevel. Det kan jeg
selvfølgelig leve med, men er der nogen der har en idé til, hvordan man kan
undgå fejlmeddelelsen? Og måske til hvad der har foråsaget den?
Tilsyneladende har der ikke været nogen årsager - ikke synlige i hvert fald.

Hilsen
Jan