Narko ransøgning med hund ?
Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-01-02 10:25

Hypotetisk spørgsmål da jeg ikke selv sælger eller bruger narko.
Men i går så jeg Pusher, der fik mig til at tænke over rettigheder
i forbindelse med politiets ransøgning efter Narko.
Hvis der foreligger en dommerkendelse der giver politiet lov til
at ransøge, må de så gøre det med en narko hund, selvom det er
imod ejers vilje, fx. fordi vedkommende er allergisk, eller fordi
vedkommende bare ikke kan lide hunde.

JonB

Fra : boe

Dato : 10-01-02 10:27

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote in message
> [...]
> at ransøge, må de så gøre det med en narko hund, selvom det er
> imod ejers vilje, fx. fordi vedkommende er allergisk, eller fordi

Ja

Mvh Bo

Fra : Peter G C

Dato : 10-01-02 10:34

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote in message

[klip]

> [...]
> at ransøge, må de så gøre det med en narko hund, selvom det er
> imod ejers vilje, fx. fordi vedkommende er allergisk, eller fordi

Ja.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-01-02 11:57

Jon Bendtsen skrev:

> [...]
>at ransøge, må de så gøre det med en narko hund, selvom det er
>imod ejers vilje, fx. fordi vedkommende er allergisk, eller fordi

Har du overvejet hvor mange pushere der ellers ville udvikle en
meget pludselig og voldsom allergi over for hunde, specielt
schæfere?

--
Bertel

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-01-02 12:38

In article <7osq3us6j0rh1hgdoe161qnqu84e9os9tu@news.telia.dk>, Bertel Lund Hansen wrote:

[klip]

> Har du overvejet hvor mange pushere der ellers ville udvikle en
> meget pludselig og voldsom allergi over for hunde, specielt
> schæfere?

Næh, for nu er det ikke lige fordi jeg beskæftiger mig med
stoffer, og jeg kan da også godt lide hunde, jeg kom bare
til at tænke på det da jeg så filmen.

JonB

Fra : EWarp

Dato : 11-01-02 14:52

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Har du overvejet hvor mange pushere der ellers ville udvikle en
> meget pludselig og voldsom allergi over for hunde, specielt
> schæfere?

Ligesom de fleste rockere lider af klaustrofobi og derfor ikke
kan tåle at bære styrthjelm.
CP

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-01-02 15:26

EWarp skrev:

>Ligesom de fleste rockere lider af klaustrofobi og derfor ikke
>kan tåle at bære styrthjelm.

Jeg synes det er en god ting at de kører uden.

--
Bertel

Fra : Henning Makholm

Dato : 12-01-02 00:14

Scripsit Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk>

> Jeg synes det er en god ting at de kører uden.

Ikke så længe jeg betaler sygehusskat til at få dem lappet sammen når
de er kørt galt...

--
Henning Makholm "Det är alldeles för ansvarsfullt att skaffa en
flickvän. Det är ju som att skaffa en hundvalp."

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-01-02 01:49

Henning Makholm skrev:

>Ikke så længe jeg betaler sygehusskat til at få dem lappet sammen når
>de er kørt galt...

Nej, det er rigtigt. Det er et slemt uheld hvis de kan lappes
sammen igen.

--
Bertel