Logic 4.7.2 og Apple QuickTime Synth
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 10-01-02 09:53

-virker fint med system 8.6 på en beige G3 266mhz , men efter jeg
opdaterede til 9,2 kan jeg ikke få en lyd frem. Er der nogen der har oplevet
det samme og som måske har løst problemet?
MVH Jørgen Emborg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-02 10:25

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen, der _er_ altså et pænt navn du har.

<icq:131382336>

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-01-02 11:45

In article <1f5shta.1gfgpmaolls0N%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> J=?windows-1252?B?+A==?=rgen, der _er_ altså et pænt navn du har.

Skaf dig et ordentligt newsprogram, så ser det rigtigt ud.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-02 13:04

> Skaf dig et ordentligt newsprogram, så ser det rigtigt ud.

kan du gennemskue hvad der er galt?

Det er kun hans header som ser mystisk ud (charset="windows-1252"), jeg
har tjekket hans OE indstillinger (screenshot) og de ser rigtige ud ????

<icq:131382336>

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-01-02 18:31

In article <1f5sp6q.dfri7m1pbweplN%spam@reippuert.dk>,
> [...]

> Det er kun hans header som ser mystisk ud (charset="windows-1252"), jeg
> har tjekket hans OE indstillinger (screenshot) og de ser rigtige ud ????

Nu bruger jeg ikke OE, men et eller andet sted er den sat til

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-01-02 00:56

> Nu bruger jeg ikke OE, men et eller andet sted er den sat til

Hans skrifter er indstillet til "western eurpean" og hans tegnsæt til
"western eurpean ISO".

<icq:131382336>

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 10-01-02 18:11

----------
I artiklen <1f5sp6q.dfri7m1pbweplN%spam@reippuert.dk>, spam@reippuert.dk
(Morten Reippuert Knudsen) skrev:

> [...]
>
> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

- Hvor går grænsen for tidsspilde? I kan læse mine indlæg ikk´os? Jeg
underskriver med mit navn - som visse andre nogle gange ( dog ikke så meget
i denne gruppe) ikke gør fordi man måske ikke vil stå ved hvad man skriver.
Nu er jeg ærlig talt træt af denne kommentar om hvordan mit navn bliver
vist med forkert tegnsæt. Jeg har fået den rigtig mange gange. Jeg synes
stadig det er uvæsentligt. Og jeg gider ikke opgradere min OE 4.5 fordi jeg
synes OE 5 er dårligere på nogle væsentlige punkter. Og jeg synes der er
fortrinligt at kunne læse nyhedsgrupper i OE
Jeg er derimod rigtig glad når jeg får en brugbar løsning på et eller andet
problem - og dem har jeg fået mange af efterhånden. Der snakker vi
seriøsitet og hjælpsomhed. Dejligt. Tak for det.
Men det her er simpelthen for åndssvagt. Jeg lukker 3 indlæg i tråd op
og det eneste indlæggene handler om er hvordan mit navn står som afsender.
Vorherre bevares. Lad dog vær med at læse mine indlæg hvis I kan se I ikke
kan svare på det alligevel. Synes J=?windows-1252?B?+A==?=rgen skæmmer
jeres fladskærme - eller tager jeres processorer skade af at vise - og her
kommer den sgu igen: J=?windows-1252?B?+A==?=rgen ??
Det er sgu da morsomt. Prøv at læse den højt. Det er da til at dø af
grin af. Er I sådan nogle der også peger fingre af folk der halter eller har
en sjov næse ??
Nå - nu stopper jeg. Jeg håber virkelig I kan se det komiske i at blive
ved med dette.
Så fik J=?windows-1252?B?+A==?=rgen luft.
Godt nytår!
MVH J=?windows-1252?B?+A==?=rgen

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-01-02 20:06

In article <3c3dcb16$0$5456$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Jørgen Emborg" <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> - Hvor går grænsen for tidsspilde?

Ved at læse dine indlæg åbenbart. Beklager, det skal ikke ske igen.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-01-02 23:44

On 10.1.2002 18:10, in article
<emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> ved med dette.
> Så fik J=?windows-1252?B?+A==?=rgen luft.

Det minder mig omŠ jeg kendte en gang en fyr, der spillede fremragende på
akustisk guitar, en italiener, der havde mistet sine fagter og gebærder og
var blevet som en nedgroet negl. Hvis man spurgte ham om hvordan han for
eksempel lavede en bestemt guitarteknik, sagde han: Du har spildt noget på
bukserne. Når man så op, var han forsvundet. Underlig fornemmelse, især da
jeg ikke havde indtryk af, at vi var fjender. Han spurgte altid efter
Schlivovitch, så måske var det bare de gange, hvor han ikke havde fået
noget, at han opførte sig sådan. Eller også var han bare genertŠ
Med venlig hilsen
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 11-01-02 00:14

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> -virker fint med system 8.6 på en beige G3 266mhz , men efter jeg
> opdaterede til 9,2 kan jeg ikke få en lyd frem. Er der nogen der har oplevet
> det samme og som måske har løst problemet?

Et bud kunne være at under opdateringen bliver der indstalleret en ny
quicktime 5 og at der så mangler nogle komponenter til quicktime... Et
forsøg kunne være at downloade en fuld installering af quicktime 5 (DK
eller IE alt efter hvilket system du har) og så prøve med en "komplet"
installering

Blot et bud aner ikke om det virker

--
Mvh Nicolai Brandt