har du noget tøj som er for stort?
Fra : Mette Frederksen

Dato : 10-01-02 08:59

.... eller måske for småt?
Jeg har en veninde som fik en ide...

Vi kender det alle sammen, når man enten tager på eller taber sig, så
opdager man lige pludselig at der er noget at ens tøj man ikke kan passe
længere! ØV hvor surt for det var jo næsten nyt!
Nå ned i genbrug med tøjet.. for det ligge jo bare og hober sig op i skabet,
nå så er man jo nødt til at skal have noget nyt tøj...

Det er her vi to tykke piger har arbejdet lidt på en ide! *S*

tag et kig på denne side: http://swap.homepage.dk
og se om det har din interesse! *S*

Vi regner med at lave en stor links side med tøj sider på nettet.. så har du
nogle gode links? så send dem endeligt!!!

Mange hilsner
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Henrik

Dato : 10-01-02 12:51

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi kender det alle sammen.

Joo jeg kender der også, selvom jeg er mand. Jeg kender også en nyhedsgruppe
som er beregnet til et indlæg som dit, den hedder news:dk.opslag.internet .

Hvis der er folk her i gruppen som ikke abonnere på ovenstående er det jo
deres egen skyld at de går glip af Jeres udmærket tiltag.

Diskussion om dette indlæg er ikke nødvendig, hvis man er i tvivl om hvad
news:dk.helbred.slank skal bruges til kan man læse om dette i fundatsen på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.slank .

Henrik

Fra : Mette Frederksen

Dato : 10-01-02 18:34

Hmmm.. det må i da undskylde!! jeg synes faktisk at det var et meget
relevant indlæg da det jo er i forbindelse med at man taber sig at tøjet
bliver for stort! *S* Det er jo ikke fordi vi prøver at sælge noget!

men der er nok noget jeg har misforstået!

Har du et sted hvor jeg kan læse reglerne for denne ng?

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Mette Frederksen

Dato : 10-01-02 18:44

hmmm.. jeg har lige læst det sidste af din "post" og har læst reglerne! *S*

Mette