Sædslikkeri igen
Fra : dnh

Dato : 10-01-02 08:33

Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er kommet
i hende,med klatten når den løber ud eller hun køre det ud og det hele.

http://www.kandu.dk/

Fra : CeeJay

Dato : 10-01-02 12:22

"dnh" <dnh.news@kandu.dk> wrote in message
> Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er kommet
> i hende,med klatten når den løber ud eller hun køre det ud og det hele.

Nej.

Fra : Pasion

Dato : 10-01-02 14:26

Du syg i hovedet igos?

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 10-01-02 14:28

"Pasion" <pasion57@hotmail.com> wrote in message
: Du syg i hovedet igos?
:
:
[...]
: >
: > --
: > http://www.kandu.dk/
: >
:
:

Eeeeh... er man syg i hovedet fordi man har nogle lyster der ikke lige
passer ind i DIT verdensbillede?

Fra : Pasion

Dato : 10-01-02 14:35

Neej... men jeg syntes ikke rigtig jeg kan tag hans indlæg seriøst og heller
ikke eftersom han har postet det samme tre gange på 24 timer

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 10-01-02 14:41

: news:3c3d9709$0$62878$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
: > "Pasion" <pasion57@hotmail.com> wrote in message
: > news:a1k4ok$j48$1@sunsite.dk...
: > : Du syg i hovedet igos?
: > :
: > :
[...]
: > : >
: > : > --
: > : > http://www.kandu.dk/
: > : >
: > :
: > :
: >
: > Eeeeh... er man syg i hovedet fordi man har nogle lyster der ikke lige
: > passer ind i DIT verdensbillede?
: >

Er du ikke rar at skrive forneden i indlægget i stedet for?

Det at han leverer samme spørgsmål 3 gange har vel ikke noget med hans
sindstilstand at gøre ? Det er en grov ting at sige, at folk er syge i
hovedet... imho.

Fra : John Sahl

Dato : 11-01-02 00:00

"Sking aka Crash Override" <i.crashed@mainframen.dk> wrote in message news:3c3d99ec$0$62845$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er du ikke rar at skrive forneden i indlægget i stedet for?

Og kan du så ikke klippe alt det væk du ikke citerer? ,-)

> Det at han leverer samme spørgsmål 3 gange har vel ikke noget med hans
> sindstilstand at gøre ? Det er en grov ting at sige, at folk er syge i
> hovedet... imho.

Nej, men det ser useriøst ud, sådan er det ind i mellem..

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 11-01-02 00:41

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message
[...]

Såfremt det er mig du hentyder til, så stræber jeg skam osse efter at gøre
mit indlæg så kort som muligt, ved at sakse de ting der ikke har relevans
for det jeg svarer på

Sådan må det være

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 10-01-02 14:41

> Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er kommet
> i hende,med klatten når den løber ud eller hun køre det ud og det hele.

nej...

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-01-02 15:31

Kan folk ikke se, at han blot prøver at få unødvendig opmærksomhed med de
indlæg han skriver.

(ikke at indholdet er ligegyldigt, hvis han havde været seriøs)

Mvh

Dan Andersen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 10-01-02 21:14

On Thu, 10 Jan 2002 07:32:31 GMT, "dnh" <dnh.news@kandu.dk> wrote:

>Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er kommet
>i hende,med klatten når den løber ud eller hun køre det ud og det hele.

men det ville jo være rart om du begrænsede det samme indlæg til en
emne linje - det er jo lidt spild af tid og starte 2-3 tråde med
nøjagtig sammen indhold - kan du well nok forstå :) ?
tekst unde samme emne / subject :

1.) Sædslikkeri igen
2.) Klatten igen prøver igen
3.) Klatten

MvH
Bo

fut : dk.admin.netikette

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 10-01-02 21:15

On Thu, 10 Jan 2002 07:32:31 GMT, "dnh" <dnh.news@kandu.dk> wrote:

>Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er kommet
>i hende,med klatten når den løber ud eller hun køre det ud og det hele.

det har jeg arldirg tænkt over - men har oplevelsen til gode og sådan
bliver det nok ved med at være !
IMO er sæd noget der går IND I kvinder og ikke i mænd !

Bo

Fra : Erling Hansen

Dato : 11-01-02 15:38

"dnh" <dnh.news@kandu.dk> wrote in message

>Nej helt ærligt du, tror du ikke at du har nogen heftige frustrationer, det du beskriver lyder ikke særligt lækkert, Hvad med noget lækker sex istedet??.
Hilsen Buzon Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er