.rc-filer reshacker
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 10-01-02 08:27

Jeg har ingen refaring i anvendelse af resourcefiler, så jeg vil blive glad
for hjælp på følgende:

Jeg har anvendt ResHacker til oversættelse af nogle små programmer med stort
held/fornøjelse. Nu er jeg gået igang med et stort program med et par tusind
linier, og har fundet ud af at ResHacker kan eksportere disse string-linier
til en .rc fil som er lettere at bearbejde (bl.a. editor global
find-replace). Imidlertid kan Reshacker ikke importere denne .rc fil, men
behøver en .resfil. Ifølge help, skulle denne kunne laves af MS eller
Borland compilere. Jeg har d4 og d6 enterprise. hvordan får jeg .rc lavet om
til .res?

som jeg læser skulle det blive lettere at merge .rcfiler når der kommer ny
version af det pågældende program.

finn

--
--- CykelSmeden.... edb på gadeplan

Hvis intet er anført, taler jeg om RH 7.1
og når jeg spørger, er det bare fordi jeg ved for lidt!

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-01-02 14:57

CykelSmeden fra Aalborg skrev i meddelelsen
<3c3d4249$0$89103$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Jeg har d4 og d6 enterprise. hvordan får jeg .rc lavet om
>til .res?

Brcc32 <navn>.rc

Med venlig hilsen
Steen

Fra : CykelSmeden

Dato : 11-01-02 12:22

"Steen Jensen" <steen.jensen@mail.dk> wrote in message

> CykelSmeden fra Aalborg skrev i meddelelsen
> <3c3d4249$0$89103$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Brcc32 <navn>.rc

Kort og kontant!
tak