Vildtopdræt
Fra : Peter Fleinert

Dato : 09-01-02 22:20

Hej gruppe.
Jeg håber I kan hjælpe mig med følgende spørgsmål da jeg sidde med en opgave
der omhandle vildt.
Jeg skal fine ud af hvordan vildt opdrættes og slagtes.
Derfor er mine spørgsmål:
Findes der andre type fjervildt opdræt end fasanopdræt?
Hvis ja, hvordan foregår det så.
Hvordan opdrættes hårvildt?
Til det sidste har jeg da mine gæt, men hvor stort et areal til hvor mange
dyr? Hvornår slagtes de og hvad vejer de osv.
Hvis nogen kan hjælpe med disse spørgsmål vil det bare være lækkert. Et link
vil også være i orden da dem jeg er faldet over ikke giver de store
oplysninger.
Peter.

Fra : John Reinau

Dato : 14-01-02 14:38

Der findes også opdræt af feks. ænder, men hvordan det forgård er jeg ikke
klar over.
Med hensyn til hvor stort et areal der skal til X antal dyr kan disse
oplysninger hentes på teknisk forvaltning i din kommune.
John

Fra : Torben F@rum

Dato : 14-01-02 19:41

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en meddelelse