Outlook
Fra : KV

Dato : 09-01-02 22:11

Hej NG

Hjælp! Nogle gange når jeg får post - kommer der meddelse om, at der er ny
post, men jeg kan ikke se hvor den er kommet hen!!!!!

Er der nogle der ved hvor den "gemmer" sig

mvh

KV

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-01-02 22:27

"KV" <kay-verner@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hjælp! Nogle gange når jeg får post - kommer der meddelse om, at der er ny
> post, men jeg kan ikke se hvor den er kommet hen!!!!!
>
> Er der nogle der ved hvor den "gemmer" sig

Måske i dit killfilter???

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : KV

Dato : 09-01-02 23:10

> Måske i dit killfilter???

Nu har jeg ikke så meget forstand på det - så hvad betyder det nærmere
bestemt??

mvh

KV

Fra : Gjøl

Dato : 10-01-02 08:45

> Nu har jeg ikke så meget forstand på det - så hvad betyder det nærmere
> bestemt??

Hvis du har puttet en afsender i "Bloker Afsender" det vil sige at din OE ikke
viser den post der er, men den modtager den alligevel, indtil den tømmer
"Papirkurven" gerne ved afslutning af Outlook Expres.

Fra : KV

Dato : 10-01-02 09:29

> [...]
> viser den post der er, men den modtager den alligevel, indtil den tømmer
> "Papirkurven" gerne ved afslutning af Outlook Expres.

JEg har ikke nogen blokerede afsendere - så det er ikke det!!!!!

Fra : pre

Dato : 10-01-02 19:44

Goddag Mand.... Det synes som om alle overser at spørgsmålet gælder
Outlook, ikke OE.
Det kunne tænkes, at der var en Regel der fjernede bestemte poster ud fra en
eller anden betingelse.
Prøv at se Funktioner/Meddelelsesregler.

Fra : mogens henckel

Dato : 11-01-02 19:35

Hej KV

Hvis du har outlook express åbent på samme tid (hvis du læse i NG) så kan
det være at din mail er modtaget i outlook express...se under inboxen her...

mvh
Mogens