XNews: load af headers
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-01-02 22:10

Jeg har sat min XNews op til at gemme både bodies og headers i /Storage,
men kan det passe, at den alligevel henter samtlige headers, når jeg åbner
en gruppe ? Belastningen på mit netkort indikerer i hvert fald dette.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Synes du også, at Britney trods alt er meget lækker - men dog
på grænsen til det kvalmende ? http://stocholm.dk/britney.txt

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-01-02 23:35

Jesper Stocholm <spam200201@stocholm.dk> skrev....

> Jeg har sat min XNews op til at gemme både bodies og headers i
> /Storage, men kan det passe, at den alligevel henter samtlige
> headers, når jeg åbner en gruppe ?

Det gør den ikke her. Den opdaterer naturligvis gruppen, men den
henter ikke allerede hentede headers eller bodies.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Madsen

Dato : 10-01-02 02:18

Jesper Stocholm skrev:

> [...]
> /Storage, men kan det passe, at den alligevel henter samtlige
> headers, når jeg åbner en gruppe ? Belastningen på mit netkort

Abonnerer du på grupperne? De grupper jeg abonnerer på henter den
kun nye headere fra og jeg har også stillet min til at gemme bodies
og headers.
Hvis det er grupper jeg ikke abonnerer på så synes jeg pt. det er
lettest at vælge 'Get Special' hvor du så kan bestemme hvor stort
et antal headere du vil hente fra gruppen. Standardgenvejen til
'Get Special' er Ctrl + Enter når du står ude i gruppeoversigten,
eller hvad man nu skal kalde den.

Madsen.

Fra : Heine Laursen

Dato : 11-01-02 02:40

Jesper Stocholm <spam200201@stocholm.dk> wrote in

> [...]
> /Storage, men kan det passe, at den alligevel henter samtlige headers,
> når jeg åbner en gruppe ? Belastningen på mit netkort indikerer i

Jeps det kan passe. Jeg har haft samme symtomer og var nød til at bruge
Refresh hedders special. Det var iterende, men jeg ville ikke opgive den
beste news reader jeg havde haft fingerne i. Efter ca en uge så virkede de
pluselig af sig selv.

Ps.
Dette er ikke tilfældet hvis du kan se at der står Saving Headers i den
nederste sorte kasse hvor der nårmalt står Ready.

Mvh
Heine Laursen