Geforce 2 mx driver?
Fra : Anders Houmark

Dato : 09-01-02 20:44

Hejsa
Jeg hentede lige den nyeste driver fra nvidia.com og installerede, da den
havde genstartet og bootet op i windows nåede jeg kun at se et par sekunder
af mit baggrundsbillede inden dette frøs fast.. så hentede jeg en driver fra
prolink som har lavet mit kort, og installerede denne.. Det virkede også, og
nu kan jeg være inde i min windows98.. dog ikke med de ønskede hz
opdateringer som jeg vælger, men kun med 60hz, ligegyldigt hvad jeg
indstiller den til ??
Jeg satte den på 100hz, og den sagde "yesyes det er fint nok" eller hvad
beskeden nu er, og så kiggede jeg lidt på skærmen og synes den flimrede.. på
skærmens OSD viser den antal hz, og der stod der den kun kørte med 60??
selvom den er sat op i windows..?
hvad skyldes det, og hvordan retter jeg det?

Jeg fandt nogle fixes men de er kun til windows2000 eller XP, og jeg kører
som sagt med windows 98..

Jeg er ved at skifte tilbage til den gamle driver som fulgte med på CD rom..
så kan det være mine øjne ikke er helt svitsede her om et par timer jeg har
spillet noget CS:CW færdig

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.