Problemer i CS
Fra : Dennis Andersen

Dato : 09-01-02 20:12

Når jeg starter CS op er teksten på skræmen og grafikken i orden når jeg så
går ind i en bane bliver tekster dobbelt så stor og grafikken er heller ikke
så god mere. Jeg kan heller ikke mere kigge op og ned i banen mere med
musen. Hvad pokker kan der være gået galt?
En anden ting er når mændene skulle løbe hen over banen svæver de istedet,
er der nogen der ved hvad det skyldes?

Grafikkort. Woodoo 3

600 mhz Pentium maskine med 196 mb ram

--
Mvh.
Dennis Andersen

Fra : Dunston

Dato : 10-01-02 17:24

Gå ind og sæt styringen af CS op igen, det sker sku tit hos mig at alle
instillingerne ryger

Fra : Dennis Andersen

Dato : 11-01-02 07:33

"Dunston" <thorjak@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Gå ind og sæt styringen af CS op igen, det sker sku tit hos mig at alle
> instillingerne ryger

Jeg takker mange gange for svaret, skidtet brød ned så nyt CS er
installeret..

Dennis