Font management??
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 09-01-02 19:58

Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal bruge ATM eller Suitcase til at
styre mine fonte.

Er der nogle der hjælpe mig?

venligst
Carsten

Fra : macsteen

Dato : 09-01-02 20:45

in article 1f5re2i.2ft8kratkczkN%vousortmann@oncable.dk, Carsten Ortmann at
vousortmann@oncable.dk wrote on 09.01.2002 19:57:

> Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal bruge ATM eller Suitcase til at
> styre mine fonte.
>
> Er der nogle der hjælpe mig?
>
> venligst
> Carsten

Med den mængde oplysninger kan det godt være svært - på den anden side er
ATM Deluxe kanske løsningen:
Lad programmet scanne din disk for skrifter efter installation. Gå i
præferencer og sæt auto-activation til og lad være med at tænke mere på det!

Fra : Karl Antz

Dato : 09-01-02 21:16

macsteen <macsteen.remove@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Lad programmet scanne din disk for skrifter efter installation. Gå i
> præferencer og sæt auto-activation til og lad være med at tænke mere på det!

Adobe har officielt meddelt at der aldrig kommer en OS X-version af ATM
Deluxe - så dér har Suitcase en kæmpefordel.

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Peter Gersmann

Dato : 10-01-02 00:42

vousortmann@oncable.dk (Carsten Ortmann) wrote:

> Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal bruge ATM eller Suitcase til at
> styre mine fonte.
>
> Er der nogle der hjælpe mig?

Undgå begge - Font Reserve er det program som i tests løber med alle
priserne.

Vh.
Peter Gersmann

Fra : Villy Erichsen

Dato : 10-01-02 17:07

Peter Gersmann wrote:

> Undgå begge - Font Reserve er det program som i tests løber med alle
> priserne.

Hvor kan det købes i Danmark?
Jeg har for nogle år siden brugt det, da det fulgte med Corel Draw pakken.

Skiftede så til Suitcase - et krav fra mine kolleger der absolut ville
have Wysiwyg fontoversigt i Quark.
Har Font Reserve nu en tilsvarende funktion?
Er det kompatibelt med Virex?

Venlig hilsen og på forhånd tak
Villy Erichsen

Fra : Peter Gersmann

Dato : 10-01-02 18:13

In article <3C3DBC25.16D480E5@adslhome.dk>, brita-villy@adslhome.dk wrote:

> Hvor kan det købes i Danmark?
> Jeg har for nogle år siden brugt det, da det fulgte med Corel Draw pakken.

Du kan købe det direkte fra Diamondsoft.com - de arbejder i øvrigt tæt sammen
med Bitstream, som har rettighederne i Danmark.

> Skiftede så til Suitcase - et krav fra mine kolleger der absolut ville
> have Wysiwyg fontoversigt i Quark.
> Har Font Reserve nu en tilsvarende funktion?
> Er det kompatibelt med Virex?

Godt spørgsmål. Mht. Virex så har Extensis efter mange års pegen fingre
erkendt fejlen og rettet Suitcase så det virker med Virex. Kræver Suitcase 10
og en opdatering fra december.

Vh.
Peter Gersmann

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-01-02 01:14

Peter Gersmann <moof@mail.tele.dk> wrote:

> Godt spørgsmål. Mht. Virex så har Extensis efter mange års pegen fingre
> erkendt fejlen og rettet Suitcase så det virker med Virex. Kræver Suitcase 10
> og en opdatering fra december.

Hvad har problemet været? Vi kørte da med både Virex og Suitcase (v3
vistnok) på mit gamle arbejde, uden at opleve nogen problemer (tror jeg
nok).

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Peter Gersmann

Dato : 12-01-02 11:49

In article <1f5tmpu.1v07vqnmuvav7N%rfn@altavista.net>, rfn@altavista.net
(René Frej Nielsen) wrote:

> Hvad har problemet været? Vi kørte da med både Virex og Suitcase (v3
> vistnok) på mit gamle arbejde, uden at opleve nogen problemer (tror jeg
> nok).

Problemet lå i Menu Fonts som i kombination med QXP og Virex crashede
maskinen. Uden MF gik det fint.

//Peter Gersmann

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-01-02 12:48

Peter Gersmann <moof@mail.tele.dk> wrote:

> Problemet lå i Menu Fonts som i kombination med QXP og Virex crashede
> maskinen. Uden MF gik det fint.

OK, det er rigtigt at MenuFonts ikke var det bedste produkt og jeg slog
det også fra på maskinerne. Det er dog meget rart at få at vide, hvad
der egentligt var problemet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen