MacOS 9.2.1,- hvor/hvordan
Fra : Per Madsen

Dato : 09-01-02 18:57

Jeg dl forleden MacOS 9.2.1 DK update , med den virkede ikke. Jeg fik at
vide at "checksum invalid", så jeg skrottede den. Nu kan jeg så ikke dl
den fra Apple igen. Jeg får at vide at "agreement not available" (jeg
har enabled cookies!!). Nogen råd...,- er siden måske bare nede i
øjeblikket, jeg kan nemlig heller ikke komme til at dl reklamen osv. for
den nye iMac.

Mvh.

Per

Fra : Jesper

Dato : 09-01-02 19:41

in article 1f5ran5.1syjssrsz49k6N%permand@cool.dk, Per Madsen at
permand@cool.dk wrote on 09/01/02 18:57:

> [...]
> har enabled cookies!!). Nogen råd...,- er siden måske bare nede i
> øjeblikket, jeg kan nemlig heller ikke komme til at dl reklamen osv. for

Hent 9.2.2 DK I stedet og så brug et download program f.eks iGetter, som
også understøtter cookies

Jesper

Fra : Per Madsen

Dato : 09-01-02 20:16

Jesper <pinebox@myrealbox.com> wrote:

> Hent 9.2.2 DK I stedet og så brug et download program f.eks iGetter, som
> også understøtter cookies
>
> Jesper

Ifølge systemkravene skal jeg først have 9.2.1 førend jeg kan opgradere
til 9.2.2. Men jeg kan da starte med at hente iGetter.

Per

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-01-02 23:47

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Ifølge systemkravene skal jeg først have 9.2.1 førend jeg kan opgradere
> til 9.2.2. Men jeg kan da starte med at hente iGetter.

Efter to mislykkede forsøg med den store opgradering til 9.2.1
hentede jeg udgaven der er delt i 6 små bidder. Den virkede. Andre har
har fortalt om lignende erfaringer, men andre har nu fået den store til
at virke. Jeg ved ikke, hvad der går galt for nogle af os.
--
Henrik Münster <henrik@muenster.dk>
Esbjerg, Danmark

Fra : Per Madsen

Dato : 10-01-02 00:48

> [...]
> har fortalt om lignende erfaringer, men andre har nu fået den store til
> at virke. Jeg ved ikke, hvad der går galt for nogle af os.

Det har jeg faktisk lige forsøgt mig med, men nu får jeg beskeden
"permission denied", hvilket jeg ikke tidligere har fået ( og jeg er
logget ind). Jeg tror jeg prøver igen imorgen,- det kan være, de render
rundt i en portvinsbrandert i anledning af den nye iMac...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-02 01:56

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Jeg tror jeg prøver igen imorgen,- det kan være, de render
> rundt i en portvinsbrandert i anledning af den nye iMac...

Nu kan jeg ikke længere styre min nysgerrighed, hvad er det med den
portvin?

<icq:131382336>

Fra : Per Madsen

Dato : 10-01-02 15:03

> Nu kan jeg ikke længere styre min nysgerrighed, hvad er det med den
> portvin?

Da jeg for et stykke tid siden har en del "gnøf" med systemet, mente
Jesper Haaber Gylling (fin fyr som jeg har købt noget godt gammel
macudstyr af), at det var fordi Albani's Julebryg var kommet på gaden
her i Odense, og at jeg havde kigget lidt for dybt i flasken. Jeg måtte
så rette ham, og fortælle at det måske nærmere var portvinen,- det lyder
lissom mere kitch'et )

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-02 16:03

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Jeg måtte så rette ham, og fortælle at det måske nærmere var portvinen,-
> det lyder lissom mere kitch'et )

så er jeg med...

<icq:131382336>

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-01-02 05:50

Hej Jesper - og mest Per

Den går ikke... OS 9.2.2 kræver, at 9.2.1 i forvejn er installeret.

Her er link til 9.2.1DK i et segment:
<http://downloAd.info.apple.com/Apple_Support_Area/Apple_Software_Updates/Danish/Macintosh/System/Mac_OS_9.2.1_Update/Single-File/Mac_OS_9.2.1_Update.smi.bin>.

Og til hele siden, hvor også den segmenterede findes:
<http://kbase.info.apple.com/cgi-bin/WebObjects/kbase.woa/wa/query?type=id&val=120030&KCID=1215&dialogId=112691880&sid=9032666!kml.ers@mail1.stofanet.dk|111941758>.
Installer først 9.2.1, derefter 9.2.2

Jesper wrote:

> Hent 9.2.2 DK I stedet og så brug et download program f.eks iGetter, som
> også understøtter cookies

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Per Madsen

Dato : 10-01-02 15:06

> Hej Jesper - og mest Per
>
> Den går ikke... OS 9.2.2 kræver, at 9.2.1 i forvejn er installeret.

Så lykkedes det. Jeg blev dog nød til at hente den segmenterede update,
da den "store" dl konstant gik i ged under indstalleringen.

Tak for hjælpen.

Laters

Per