Danske Netbank
Fra : Per Erik Ronne

Dato : 09-01-02 18:27

Jeg har netop fået Danske Netbank til at køre på min G4/867 - i
VirtualPC 5. Og jeg måtte have hjælp af en supporter fra Danske Netbank
i hele 42 minutter - han skulle i øvrigt også spørge om hjælp.

Samtidig fik jeg at vide, at det forhold at MacOS X skulle indeholde
fuld understøttelse af Java, ikke var nok til at Danske Netbank
understøttede MacOS X. Danske Netbank skulle nemlig bygge på ActiveX, et
Windowsprodukt fra Microsoft.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 09-01-02 20:24

serse@diku.dk (Per Erik Ronne) writes:

> [...]
> fuld understøttelse af Java, ikke var nok til at Danske Netbank
> understøttede MacOS X. Danske Netbank skulle nemlig bygge på ActiveX, et

Hmm, jeg har nu haft det kørende under Netscape i Linux/x86...

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 10-01-02 05:37

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> Hmm, jeg har nu haft det kørende under Netscape i Linux/x86...

Well, jeg kan jo ikke hvide om gutten var helt velbevandret i systemet

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 10-01-02 05:45

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> Hmm, jeg har nu haft det kørende under Netscape i Linux/x86...

Well, jeg kan jo ikke vide om gutten var helt velbevandret i systemet

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-02 07:35

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

> Well, jeg kan jo ikke vide om gutten var helt velbevandret i systemet

Danske Bank og Unibank bruger såvidt jeg ved komunikation mellem java og
Javascript i deres netbank løsninger - noget som mac browserne ikke
understøtter, heller ikke under X (dvs, jeg er ikke om sikker på om det
gælder N6).

<icq:131382336>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-01-02 00:34

> [...]
> Javascript i deres netbank løsninger - noget som mac browserne ikke
> understøtter, heller ikke under X (dvs, jeg er ikke om sikker på om det

Der er vist også indblandet noget ActiveX svjh.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 10-01-02 22:45

I artiklen <1f5s78z.1014g51n8flpeN%spam@reippuert.dk> , spam@reippuert.dk
(Morten Reippuert Knudsen) skrev:

> [...]
> Javascript i deres netbank løsninger - noget som mac browserne ikke
> understøtter, heller ikke under X (dvs, jeg er ikke om sikker på om det

Den seneste version af iCab har en experimentel LiveConnect implementation.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-01-02 00:34

Niels Jørgen Kruse <nj_kruse@get2net.dk> wrote:

> Den seneste version af iCab har en experimentel LiveConnect implementation.

Det gælder også for OmniWeb 4.1

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-01-02 01:47

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Det gælder også for OmniWeb 4.1

virker det med de famsøse netbanker ?

<icq:131382336>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-01-02 02:11

> virker det med de famsøse netbanker ?

Nææhhh... mon ikke de skal programmere specifikt til browseren?

--
Mvh. René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-01-02 19:06

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Nææhhh... mon ikke de skal programmere specifikt til browseren?

sikkert, men det er netop det vi gerne vil slippe for - Åbne
veldefinerede standarter så alle browsere i teorien kan bruges, tak

<icq:131382336>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-01-02 00:11

> sikkert, men det er netop det vi gerne vil slippe for - Åbne
> veldefinerede standarter så alle browsere i teorien kan bruges, tak

Ja, vi er helt enige...

--
Mvh.
René Frej Nielsen