motor GSXR1100 93 i et stel fra 83
Fra : carlo

Dato : 09-01-02 13:16

Hej jeg har en kammerat der har fundet en motor fra en GSXR1100 fra 1993 til
billige penge og spørger nu om den passer i et stel fra en GSX 1100 EF fra
1983, Gør den det?????

På forhånd tak

Carlo Pedersen

Fra : Mads Lund

Dato : 09-01-02 14:37

> [...]
til
> billige penge og spørger nu om den passer i et stel fra en GSX 1100 EF fra

Alting i verden er relativt

Det umiddelbare svar er nej. Men den kan sagtens puttes i. GSXR motoren er
mindre rent fysisk end GSX motoren. Så det er et spørgsmål om at fremstille
nye motorophæng og tilpasse div andre småting. Men umiddelbart et lidt
større projekt.

Desuden kræver det jo at man deler den lidt autonome holdning til
konstruktionsfriheden inden for den danske færdselslov.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Thomas Makro

Dato : 09-01-02 19:15

On Wed, 9 Jan 2002 14:37:08 +0100, "Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk>
wrote:

>Desuden kræver det jo at man deler den lidt autonome holdning til
>konstruktionsfriheden inden for den danske færdselslov.

Gør vi ikke alle det?

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Asger Steffensen

Dato : 09-01-02 21:40

"carlo" <carlo_pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> billige penge og spørger nu om den passer i et stel fra en GSX 1100 EF fra

Prøv at forhøre dig på www.gsresources.com.
Og husk lige bremser og stel....

Asger
ZX-10

Fra : carlo

Dato : 10-01-02 11:22

Vi takker mange gange og kikker på siden

Mvh Carlo