Kan kåben fra en CBR900 fra 95 passe over ~
Fra : carlo

Dato : 09-01-02 13:03

Hej jeg har måske chancen for at få en kåbe fra en 95 til fornuftig pris og
ville lige høre om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre.

På forhånd tak

Carlo

Fra : Flemming Petersen

Dato : 09-01-02 13:42

> Hej jeg har måske chancen for at få en kåbe fra en 95 til fornuftig pris
og
> ville lige høre om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre.

Hey er kåben ikke pæn nok!!! ;^)

Jeg har set mange der har gjort det, det største problem er at 95'eren har
noget
andet forlygte haløj. Resten af kåben er lige til at flytte over.

Hvornår kommer du hjem så du selv kan se din nye cykel ?

Mvh
Flemming J Petersen
Nu kun 1 X CBR900RR som stadigvæk er et samlesæt.
http://www.gimp.dk/gimp.dk/default.asp?side=RR

Fra : carlo

Dato : 09-01-02 20:45

HOV HOV jeg elsker den kåbe, men nu faldt jeg lige over en kåbe i tyskland
og kom til at tænke på den, det var med lygteglas og tank og det hele til
9000 kr så jeg syntes ikke det var galt, grunden til jeg spørger var at vi
kom til at snakke om det kunne lade sig gøre, ikke andet

Jeg har været hjemme og se den, og den er lige som den skal være, jeg var
hjemme den 30 NOV jeg kom hjem, jeg gav konen et knus og smuttede direkte
ned i kælderen og gav cyklen et knus, så ordnede jeg konen og var så lige
nede i kælderen og kikke på den igen, 2 dage efter kunne jeg ikke lade være
skulle lige finde ud af hvordan den alarm virkede og da jeg så fik den
startet kunne jeg ikke trække vejret så jeg blev nød til at lukke porten op
for at få frisk luft ned, da jeg havde fået noget frisk luft, stod jeg med
en startet cykel og en port der var åben, så kunne jeg lige så godt køre den
op i solen for lige at se den der oppe, da jeg nu var ude på vejen med en
startet cykel kunne jeg jo også lige så godt trille en lille tur op og ned
af vejen(de havde ikke smidt salt endnu) og det var skøn, den spinder som en
mis og trækker kanon godt, jeg nåede at køre en 3 gange op og ned af vejen
før jeg blev overfaldet af 4 til 5 fyre som også har motorcykel og de skulle
lige se og så fik vi snakket cykler, og jeg kunne se at jeg ikke var den
eneste der havde kriblen i fingrene for at komme ud på en ordentlig racer
tur, og det var med en tåre i øjet jeg tog afsked med den da min leave var
slut.
Men alt i alt, den er kanon flot, det eneste der er, er fælgene men de
bliver malet næste vinter, hvor jeg er hjemme for en gangskyld ( 2 vinter
hold i jugo i træk nu er det nok) men du kan tage det helt rolig, kåben
bliver på cyklen,

Jeg er meget tilfreds med den handel og det har været en fornøjelse at
handle med dig.

Mvh Carlo
EX GSX750F
EX FZR 1000 EXUP
EX YZF R6
CBR 900 FIREBLADE

Fra : Flemming J Petersen

Dato : 09-01-02 22:16

Jeg troede lige ;^)

For original kåbe og tank er det billigt. Jeg har selv været på jagt efter
en billig
racerkåber og det billigest jeg kan finde er 3000 kr, men den er heller ikke
noget
særlig.

Sommeren kan ikke komme hurtigt nok. Ja fælgene ser lidt brugte ud, men det
er
jo en detalje. Jeg er glad for at du er tilfreds med den og at den får et
godt hjem.

Fra : carlo

Dato : 10-01-02 10:15

Det var på
www.mobile.de jeg fandt kåben men den er væk nu har lige været inde og kikke
her til morgen.

Mvh Carlo

Fra : Flemming J Petersen

Dato : 09-01-02 21:08

og den gamle kåbe er klart federe end den nyere!!!! Med den front
som 95'eren har, kunne de jo lige så godt ha' kaldt den CBR900F ;^)

Fra : Janus

Dato : 10-01-02 00:17

Hvornår er det Fejebladet få endnu en let kåbeopdatering er det i 98
eller 99 ???

mvh Janus

Fra : carlo

Dato : 10-01-02 10:11

Det var i 1998 den fik den facelift.

Jeg har lagt et billede ud på DK.BINAER.MOTOR hvor du kan det billede fra mc
revyen

Mvh Carlo