Vi bygger fremtidens Danmark
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 09-01-02 12:37

Nogen der kender teksten på denne sang?

Ved ikke helt om " Vi bygger fremtidens Danmark" er titlen på sangen, men
jeg håber at der er nogen der kan genkende den

Med venlig hilsen

Betina

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 09-01-02 21:50

"Betina Jørgensen /LO-Skolen" <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> skrev
i en meddelelse
> Nogen der kender teksten på denne sang?
>
> Ved ikke helt om " Vi bygger fremtidens Danmark" er titlen på sangen, men
> jeg håber at der er nogen der kan genkende den

Kan du evt. citere lidt mere fra teksten?

Vi kunne muligvis være ovre i noget TV-2, enten nummeret Arbejdshold eller
nummeret Verden Perfekt

Ellers kunne det godt lyde som om det er en gammel arbejdersang?!!!!

Mvh Mads

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-01-02 21:55

"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote in message
> Ellers kunne det godt lyde som om det er en gammel arbejdersang?!!!!

Det kunne man godt forestille sig, og så bør den jo kunne findes i
arbejdersangbogen... som man vel har på LO-skolen?

/Nikolaj

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 09-01-02 22:24

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> "Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote in message
>
> Det kunne man godt forestille sig, og så bør den jo kunne findes i
> arbejdersangbogen... som man vel har på LO-skolen?

Hehe...det var også det med LO-skolen der fik mig til at tænke på noget
arbejdersang

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 10-01-02 08:03

I har ret.. Det er en arbejdersang, men kursisten der søger netop denne
sang, har fortalt mig at den ikke er at finde i arbejdersangbogen ( som vi
jo netop har på LO-Skolen )

Stadig ingen der kender sangen?

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 14-01-02 11:14

Jeg behøver ikke flere henvendelser på denne forespørgelse *SS*

Kursisten tog hjem igen, og hfandt åbenbart selv sangen

Men tak alligevel