outlook - exchange
Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 09-01-02 10:47

Alle vores brugere skal logge på samme exchange server, for ikke at belaste
brugerne altfor meget, ønsker vi at indsætte default exchange servernavn i
brugerens standard profil. Hvor gøres dette???

--
Henrik

Fra : pre

Dato : 09-01-02 13:13

Igen komer det an på hvilken Outlook....
Hvis /CW er det så vidt jeg husker i Funktioner/Indstillinge-MailServices.
Der stiller man Outlook til ved næste opstart at prompte for
Profilændringer. Men jeg har godt nok ikke mere den version.
pre

Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 09-01-02 14:36

Jeg fandt et værtøj på office resource kittet.

--
Henrik