Propellarheads (genre)
Fra : Michael Westi

Dato : 08-01-02 23:06

Kan nogen fortælle mig hvad det er for en genre de spiller, og om der er
noget nyt på vej fra dem.

Mvh Michael

Fra : CybaMerc

Dato : 08-01-02 23:45

A long time ago in a galaxy far, far away....
Michael Westi wrote:

>Kan nogen fortælle mig hvad det er for en genre de spiller, og om der er
>noget nyt på vej fra dem.

Genremæssigt falder musikken vist mest ind under big beat. Det andet
spørgsmål kan jeg ikke hjælpe med.

Fra : NBN

Dato : 09-01-02 00:59

Jep, også mit bud! -s-

Dog skal det lige siges at selve Big-Beat-"scenen" er ret død!
Det vil sige at der ik' kommer særlig meget BB mere, desværre.

Mvh,

NBN

Fra : Morten Dall

Dato : 09-01-02 09:24

"Michael Westi" wrote in message...
> Kan nogen fortælle mig hvad det er for en genre de spiller, og om der er
> noget nyt på vej fra dem.

Jeg vil også kalde det Big Beat, og damn, hvor er
"Decksandrumsandrockandroll" et fedt album.

Jeg lavede for et stykke tid siden lidt research på nettet for at finde ud
af, om der ikke snart kom noget nyt. Jeg læste et par steder, at den ene af
gutterne havde fået et nervesammenbrud, og det derfor var uvidst, hvorvidt
der overhovedet kommer mere. Har dog ikke checket for nyligt, så man har da
lov at håbe...

Morten