Sur sur sur.
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 08-01-02 22:33

Uha jeg er sur.

Og jeg har lyst til at høre noget surt musik. I ved, sådan noget
sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.

Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og teknik.
Bare rock....sur rock!

Yeah!

--
Morten Bock Sørensen
Århus N

Fra : Elmer Music

Dato : 08-01-02 22:59

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og

3 Doors Down - albummet The Better Life.
Creed - Gerneralt
og alt det andet rock-shit.... AC/DC???

Eller er jeg helt forkert på den?!

-Elmer

Fra : Mads Breddam

Dato : 09-01-02 16:32

> og alt det andet rock-shit.... AC/DC???

Næææ, hov hov.... Rock shit er IKKE lig AC/DC. . Også er der i øvrigt
enormt meget lir og teknik i AC/DC.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Elmer Music

Dato : 09-01-02 19:38

"Mads Breddam" <breddam@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Næææ, hov hov.... Rock shit er IKKE lig AC/DC. . Også er der i øvrigt
> enormt meget lir og teknik i AC/DC.

Nej hør nu her min fine mand, der INTET, abosolut intet lir eller "teknik"
over AC/DC's garage rock... den må du længere ud på nettet med!
selv...

-Elmer

Fra : Mads Breddam

Dato : 10-01-02 14:18

> Nej hør nu her min fine mand, der INTET, abosolut intet lir eller "teknik"
> over AC/DC's garage rock... den må du længere ud på nettet med!

Hmm.... Det kommer selvfølgelig også lidt an på hvad vi hver i sær tænker
på..... Men i hvert fald er det sublimt guitar spil - teknisk. Lir' ... der
er sgu da næsten ikke andet end lir. Teknisk-lir... i stor og gennemført
stil.

Rock n' Roll. .

Fra : Invader Zim

Dato : 09-01-02 18:13

"Elmer Music" <elmer.fjot@x-bytes.dk> wrote in message

> "Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse

> teknik.
> >

> 3 Doors Down - albummet The Better Life.
> Creed - Gerneralt

....? Creed synger jo om guds frelse og andre glade ting. måske også nogle
sociale kommentarer... men sur??

> og alt det andet rock-shit.... AC/DC???

...???!

> Eller er jeg helt forkert på den?!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Invader Zim

np: Ministry - Jesus Built My Hotrod

Fra : Max

Dato : 08-01-02 23:08

Hej Morten

> Uha jeg er sur.

Du burde jo hedde brok til mellemnavn istedet :)

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og teknik.

Lyder lige som George Thorogood And The Destroyers

Mvh Max

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-01-02 01:05

Således skrev "Max" <max_jens@post9.tele.dk> i dk.kultur.musik Tue, 8
Jan 2002 23:08:10 +0100:

>Lyder lige som George Thorogood And The Destroyers

Hmm, Thorogood er som regel ikke sur.

Jo, han har tømmermænd, konen er skredet, han har ingen penge og intet
sted at bo, men så er det jo bare at man tager 1 Bourbon, 1 Scotch and
1 beer...

Og så kører det igen.

Ret nedtrykt på en positiv måde, men ikke sur.

Knud
--
Does the name Pavlov ring a bell?

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 08-01-02 23:37

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in message
> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og

Kender turen, jeg plejer at bruge Kid Rocks "American Bad Ass". Langt fra
verdens bedste nummer, men dejligt larmende og så videre. Evt. kan også Korn
og noget tidligt metallica bruges (So Fuckin' What?).... :]

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : Jacob Jensen

Dato : 09-01-02 00:19

So fucking what er måske bare ikke så pedagoisk nu om dage :)

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 09-01-02 15:35

"Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk> wrote in message
> So fucking what er måske bare ikke så pedagoisk nu om dage :)

Nææææh, det kan vi da godt blive enige om, men nu var det ikke lige det det
handlede, og det er jo måske sådant noget man har brug for at råbe når man
er sur, dog helst alene... :-]

Fra : Hurricane

Dato : 11-01-02 18:16

> So fucking what er måske bare ikke så pedagoisk nu om dage :)

Hvad skal vi dog også med pædagogisk korrekt surhed???

Mit bud er "Joan Jett - Bad Reputation"...

mvh

S.L.

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 10-01-02 12:35

> [...]
Korn
> og noget tidligt metallica bruges (So Fuckin' What?).... :]

Jeg kom lige på et par stykker til.... Fra meget forskellige genre.

Sepultura -f.eks. fra roots albummet.

Alanis Morisette - You Oughta Know

Og i den ikke så rockede afdeling.

House of Pain - f.eks. fra albummet Same as it ever was

Fra : Søren Søndergaard

Dato : 09-01-02 15:51

Et par forslag:

Iggy and the Stooges - Raw Power
Rollins Band
Motörhead

mvh
Søren

Hvis du opretter mig i din adressebog bedes du benytte adressen
sope96af@student.econ.cbs.dk
Check også min side www.fisherking.subnet.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-01-02 16:06

Morten Bock Sørensen wrote:

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og teknik.

hmm.. Pantera - Cowboys From Hell ?

Fra : Jacob Jensen

Dato : 09-01-02 17:35

Det skulle nok hjælpe på det

Fra : Hurricane

Dato : 11-01-02 18:17

> hmm.. Pantera - Cowboys From Hell ?

Eller hva' med "Pantera - Fucking Hostile"?

mvh

S.L.

Fra : Christian Muus

Dato : 09-01-02 18:07

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og

Rage Against The Machine
Clemens - "Den Anden Verden"

--
Christian Muus

Fra : Invader Zim

Dato : 09-01-02 18:16

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og

Hmm.... hvad med lidt Alice In Chains, med eksempelvis albummet "Dirt"? :)

-Invader Zim

np: Alice In Chains - Queen of The Rodeo

Fra : Jonas

Dato : 09-01-02 20:06

"Morten Bock Sørensen" wrote:

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og teknik.

Rage Against the Machine og Motörhead er de bedste bud hidtil! Men husk:...
Body Count!
Ice-T og venners ti år gamle forsøg på at komme af med nogle agressioner lever
til fulde op til kravet om "ikke for meget lir og teknik. Bare rock....sur
rock!"

Sjovt nok hører jeg det kun når jeg er i rigtig godt humør. Mvh. Jonas

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-01-02 20:34

Således skrev Jonas <JOG@uradio.ku.dk> i dk.kultur.musik Wed, 09 Jan
2002 20:05:37 +0100:

>Ice-T og venners ti år gamle forsøg på at komme af med nogle agressioner lever
>til fulde op til kravet om "ikke for meget lir og teknik. Bare rock....sur
>rock!"

Jeg husker dengang jeg så videoen til "Strippers" i Metalfabrikken på
Kanal København med Claus Weiergang.

Milde moses....

Knud
--
What if there were no hypothetical situations?

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-01-02 20:13

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og

Der har været nogle gode bud hidtil, men jeg vil også lige tilføje
Rammstein. Det er fremragende til at sparke lidt gang i kroppen, og sammen
med RATM min foretrukne kur mod tømmermænd - sammen med masser af Watt :)

/Nikolaj

Fra : Betin@

Dato : 09-01-02 22:00

news@mortenbock.dk skrev...
> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og teknik.

Hvad med den første skive fra Baal?

Betin@

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-01-02 10:31

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og

Pantera er lige ud af landevejen heavy metal tilført en ordentlig røvfuld.
Ellers er Rammstein, Machinehead, Suicidal tendencies også godt hvis man
lige skal have afløb for nogel aggressioner.

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive ?

Fra : Ghazal

Dato : 10-01-02 18:53

Hvis "tung" = "slæbende langsom" så prøv http://www.mp3.com/halo

Fra : Kasper Aae

Dato : 10-01-02 20:33

On Tue, 8 Jan 2002 22:33:14 +0100, "Morten Bock Sørensen"
<news@mortenbock.dk> wrote:

> [...]
>sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
>Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og teknik.

Well, når jeg er i den slags humør, plejer Stabbing Westward at virke.
Ok, det er lidt mere industrial-agtigt, og en smule elektronisk, lidt
mørkt, deprimerende og selvudslettende. Men "The Thing I Hate" og "On
Your Way Down" kan du måske bruge.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Carsten

Dato : 11-01-02 09:43

Hvad kan jeg sige Slipknot!!!!!!!!!!!

Kasper Aae <nospam@for.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mmqr3uortd5kn4jpiikok0f9b27c8e8uch@4ax.com...

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 11-01-02 15:58

"Morten Bock Sørensen" skrev i en meddelelse

> [...]
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.
>
> Opskrift: Tung sejt groove, godt med støj, og ikke for meget lir og

Ud over noget tung rock plejer Mike Oldfiels "Crises" at virke godt for
mig...men spring "moonlight Shadow" over...den er ikke så fed når man er
sur.

Jeg er også vild med Skunk Anansie. Det er da i hvert fald aggresivt....

Kåre

Fra : Betin@

Dato : 11-01-02 22:14

kwma00@hum.auc.dk skrev...
> Ud over noget tung rock plejer Mike Oldfiels "Crises" at virke godt for
> mig...men spring "moonlight Shadow" over...den er ikke så fed når man er
> sur.
Nej man bliver bare mere sur

Betin@

Fra : Christian Muus

Dato : 12-01-02 12:28

> Uha jeg er sur.
>
> Og jeg har lyst til at høre noget surt musik. I ved, sådan noget
> sur-og-gal-drikke-sig-fuld-og-slå-hovedet-ind-i-muren-musik.

Gad vide om Åge har et godt bud *g*

Christian

Fra : rectum moses

Dato : 12-01-02 13:50

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide om Åge har et godt bud *g*
>
> Christian

Jeg tror ikke, at en mand, der sidder dagen lang og konverserer med sin
hund, lytter til dansk top og ryger pibe, har et bud *g* (nu kender jeg
selvfølgelig ikke Åge, men jeg kan forestille mig, at han er nogenlunde
sådan)

Fra : Kasper Aae

Dato : 12-01-02 13:51

On Sat, 12 Jan 2002 12:27:30 +0100, "Christian Muus"
<gergen@post.tele.dk> wrote:

>Gad vide om Åge har et godt bud *g*

LOL

Sorry Åge ; )