MX400 vs GTS TI200 hvad er bedst?
Fra : Troels Nielsen

Dato : 08-01-02 22:30

Hvilket af de to ovennævnte grafikkort skal jeg vælge?

/Troels

Fra : Peter Pan

Dato : 08-01-02 22:51

"Troels Nielsen" <Troels.Nielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket af de to ovennævnte grafikkort skal jeg vælge?

MX400 er en nedgraderet version af GTS.

TI200 er en opgraderet version af GTS.

Tallene ser således ud:
MX400:
400 Mpixel/s
800 Mtexel/s
2,6 GB/s båndbredde til rammen på grafikkortet

TI200:
1000 Mpixel/s
2000 Mtexel/s
6,4 GB/s båndbredde til rammen på grafikkortet

Og det taler næsten for sig selv! Sidstnævnte er over dobbelt så hurtig til
det meste...

Mvh
Anders

Fra : Jazeon

Dato : 09-01-02 20:06

> MX400 er en nedgraderet version af GTS.
MX400 er Geforce2 kort

> TI200 er en opgraderet version af GTS.
TI200 er et Geforce3 kort

Vil vælge Titanium kortet...

/mdj

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 09-01-02 20:38

Jazeon wrote:

> MX400 er Geforce2 kort

Ja, det er en stærkt hæmmet udgave af Geforce 2MX, der er en
lidt bovlam udgave af Geforce 2 GTS.

> TI200 er et Geforce3 kort

GeForce 3 Ti200 er en lidt kedelig udgave af Geforce 3, men
prisen er da ikke så slem.

Mere om Geforce Ti-serien på Toms Hardware, for de der endnu
ikke har læst om den:

http://www6.tomshardware.com/graphic/01q4/011001/index.html

> Vil vælge Titanium kortet...
<snip>

Jeg ville vælge ATI

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 14-01-02 12:13

> Ja, det er en stærkt hæmmet udgave af Geforce 2MX, der er en
> lidt bovlam udgave af Geforce 2 GTS.

Næhh.. sådan mener jeg nu ikke det er. MX400 svarer til 2MX, men MX200 er en
neddroslet version af 2MX/MX400.

Mvh Stig

Fra : Peter Pan

Dato : 09-01-02 23:10

"Jazeon" <jazeon@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> MX400 er Geforce2 kort

> TI200 er et Geforce3 kort

Ikke nødvendigvis....

Jeg gik (måske lidt for hurtigt) ud fra at det var GeForce2 TI200 der var
tale om, da det blev sammenlignet med et MX400 kort.

GeForce3 TI200 ligger prismæssigt i en hel anden boldgade end GF2 TI200 og
MX400.

Men om det er GeForce2 TI200 eller GeForce3 TI200, ja, så er de begge stadig
bedre end MX400!

Mvh
Anders

Fra : Deaster

Dato : 09-01-02 23:11

"Peter Pan" <.@anders.dk> skrev i en meddelelse
> "Jazeon" <jazeon@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke nødvendigvis....
>
> Jeg gik (måske lidt for hurtigt) ud fra at det var GeForce2 TI200 der var
> tale om, da det blev sammenlignet med et MX400 kort.

Der er da ikke noget som hedder GF2 TI200?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Peter Pan

Dato : 10-01-02 00:04

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er da ikke noget som hedder GF2 TI200?

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1539&p=2

Til ære for dig har jeg lige fundet et flot link, med billed og specs og det
hele, af et GeForce2 TI200!

Mvh
Anders

Fra : Deaster

Dato : 10-01-02 08:47

"Peter Pan" <.@anders.dk> wrote in message news:a1ii7n$i7e$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1539&p=2
>
> Til ære for dig har jeg lige fundet et flot link, med billed og specs og

Damn , jeg syntes nemlig ikke jeg kunne finde et på edbpriser.

Fra : Lars

Dato : 10-01-02 18:46

On Thu, 10 Jan 2002 00:03:59 +0100, "Peter Pan" <.@anders.dk>
wrote:

>http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1539&p=2
>
>Til ære for dig har jeg lige fundet et flot link, med billed og specs og det
>hele, af et GeForce2 TI200!

Vil du så ikke, til ære for mig, finde noget tilsvarende på
Nvidias side? Du kan jo starte her:

<http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce2pro>
<http://www.nvidia.com/docs/lo/962/SUPP/product_linecard.pdf>

(Nej, der er ikke noget der hedder 'GeForce2 Ti200', Titanium
udgaven af GeForce2 hedder GeForce2Ti)

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 10-01-02 00:32

Peter Pan wrote:

<snip>
> Men om det er GeForce2 TI200 eller GeForce3 TI200, ja, så er de
> begge stadig bedre end MX400!
<snip>

*Alt* er bedre end MX400...

--