FTP-Panik
Fra : Michael Horn

Dato : 08-01-02 21:43

Hej Mac G.

Når jeg skal oploade filer via FTP staller ftp programmet (fetch og
netfinder)

At sende filer via fx Entourage går det fint..

Pls. Help!!
/Michael

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-01-02 21:48

In article <B861186C.C115%michaelhorn@mac.com>,
Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Når jeg skal oploade filer via FTP staller ftp programmet (fetch og
> netfinder)

Slå passive transfer (PASV) til.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-01-02 22:03

> Slå passive transfer (PASV) til.

ja, og husk at gøre det er Sytempreferences, Network -Jeg havde et hyr
med at slå passive transfer til i IE og Interarchie, indtil jeg ved et
tilfælde faldt over muligheden i Network.

<icq:131382336>

Fra : Michael Horn

Dato : 08-01-02 22:16

> ja, og husk at gøre det er Sytempreferences, Network -Jeg havde et hyr
> med at slå passive transfer til i IE og Interarchie, indtil jeg ved et
> tilfælde faldt over muligheden i Network.

Aaaaaaaaaaaaahhhhhh

/Michael

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-01-02 22:28

In article <1f5pp5a.pajzoj1p8twvmN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> ja, og husk at gøre det er Sytempreferences, Network

I Fetch er nu i dens egne indstillinger man gør det.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Michael Horn

Dato : 08-01-02 22:32

> I Fetch er nu i dens egne indstillinger man gør det.

Kan man nu også gøre Det i Fecht --- Skat fecht mig lige...

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-01-02 22:41

In article <B86123CB.C150%michaelhorn@mac.com>,

> Kan man nu også gøre Det i Fecht --- Skat fecht mig lige...

Hvad hedder den drink?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-02 02:21

> I Fetch er nu i dens egne indstillinger man gør det.

I Mac OS X er det ikke alle programmer der bruger den indstilling -
(servicen svarer til Internetconfig)

Eksempelvis skider wget højt og flot på det hvilket forvirrede mig en
del - jeg kunne sagtens downloade fra FTP med wget men ikke med IE eller
interarchie

<icq:131382336>

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-01-02 11:20

On 9.1.2002 2:21, in article 1f5pzyq.ydcgi145198iN%spam@reippuert.dk,
"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
>
> Eksempelvis skider wget højt og flot på det hvilket forvirrede mig en
> del - jeg kunne sagtens downloade fra FTP med wget men ikke med IE eller
Prøv den nye OSXigen for X.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-02 12:50

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Prøv den nye OSXigen for X.

jeg holder mig til at downloade fra både ftp og hhtp med wget, et mere
effektivt og mindre resucekrævende værktøj findes ikke

Desuden fik jeg jo løst problemet da jeg fandt ud af at passv skulle
indstilles i Network.

<icq:131382336>

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-01-02 13:08

On 9.1.2002 12:49, in article 1f5qtpy.1df4h7r17zudv3N%spam@reippuert.dk,

> [...]
> effektivt og mindre resucekrævende værktøj findes ikke
>
> Desuden fik jeg jo løst problemet da jeg fandt ud af at passv skulle
Prøv den alligevel, det var det, jeg mente Den er ret lækker, cocoa og
alt.
- David (snart på Hogwasher i X
--
http://david.blangstrup.dk