REG: Dream Dance 16
Fra : stef dk

Dato : 08-01-02 20:23

hey, er der en der kan hjælpe mig med at få fat i Dream Dance 16?

:: stef ::

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 08-01-02 20:46

stef dk wrote:

> hey, er der en der kan hjælpe mig med at få fat i Dream Dance 16?

Så skidt da:

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=57515

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen - http://www.hammerich.cjb.net
"I call upon our Staffordshire delegate to explain this weird behaviour"

Fra : stef dk

Dato : 08-01-02 21:13

ja, der fant jeg den også .. er der noge der er så uardige at de er på MP3?

Fra : Rhythm

Dato : 08-01-02 22:25

"stef dk" <stefpostdk@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> ja, der fant jeg den også .. er der noge der er så uardige at de er på
MP3?

Sikkert en del af dem der kommer i dk.binaer.musik og jeg mener vist at den
har rundet
gruppen for ikke så længe siden , så der skulle være en del der har den
selvom at jeg
ikke hører til dem.
Du kan jo prøve

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 09-01-02 00:04

stef dk wrote:

> ja, der fant jeg den også .. er der noge der er så uardige at de er på MP3?

Jeg kunne aldrig drømme om at opfordre dig til at checke
http://www.audiogalaxy.com

Fra : NBN

Dato : 09-01-02 00:56

Hey

Du ku' evt' også prøve TP Musik. Fandt den på deres hjemmeside.

P.S. Hvis der ik' er nogen der gider at købe CD'er, bliver der ik' lavet
nogen!

Mvh,

NBN

Fra : Mads Lund

Dato : 09-01-02 10:19

"NBN" <morten_j@hotmail.com> wrote in message
> P.S. Hvis der ik' er nogen der gider at købe CD'er, bliver der ik' lavet
> nogen!

Det vil sige, at hvis der ikke er nogen, der køber Dream Dance, bliver der
ikke lavet flere Dream Dance??!?
Download du bare løs, min ven!

Fra : NBN

Dato : 09-01-02 20:04

Øhhh... Ja -s-

Hent bare, når det er "sådan" noget musik

NBN