Muligt at at bruge tv og skærm på en gang?
Fra : Kris

Dato : 08-01-02 20:47

Er det muligt at bruge skærm og tv på en gang. Feks. se en film på tv
fra computeren, mens du laver noget andet på computeren(skærmen)
samtidig? Eller feks det man laver på computer både kører på tv og skærm
samtidig. Jeg har et Gforce2MX MX64 og bruger windows XP. Findes der en
driver eller program, der kan gøre dette?.kandu.dk supporting usenet (4 3139)

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 08-01-02 21:26

> [...]
> samtidig. Jeg har et Gforce2MX MX64 og bruger windows XP. Findes der en
> driver eller program, der kan gøre dette?.kandu.dk supporting usenet (4

Jeg mener at det IKKE kan lade sig gøre med et NVidea grafikkort.
Hvis du vil begge dele skal du gå efter et Matrox G400 eller lignende kort!

Bjørn

Fra : Kris

Dato : 09-01-02 01:43

Tak for svaret Bjørn Petersen.