SLIM FORM fra kupunhæfte...
Fra : Morten Simonsen

Dato : 08-01-02 19:38

Hejsa!
Jeg fik et kuponhæfte idag hvor man kan bestille en 'SLIM FORM' som er en
lille maskine med nogle ledninger op til nogle små klister-puder. Så skal
man placere dem på kroppen og så sender den noget signal igennem dem som
træner kroppen.

Jeg kan huske en anden maskine med samme prenzip var i Rene ord for pengene
engang, hvor de kritiserede at de stød den sender gjorde ret ondt hvis man
skruede højt op...men faktisk sagde de intet om at det ikke virkede!

Mit spørgsmål går på, om de 298,- som den koster ikke er givet rimelig godt
ud ? .. jeg mener, de bruger jo det samme system på skønhedssaloner o.l. og
jeg ville da personligt gerne bide det lille stød i mig hvis jeg til gengæld
kunne træne kroppen ved at se TV...

Hvad siger I ?

Venlig Hilsen Morten !

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 08-01-02 20:24

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
og
> jeg ville da personligt gerne bide det lille stød i mig hvis jeg til

Jeg siger, tag et kig på dk.videnskab.sundhed under emnet Gymfitness

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Henrik

Dato : 08-01-02 21:45

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger I ?

Plat og fup, der er ingen lette genveje til vægttab for var der det, var der
nok ingen der var overvægtige/fede.

Henrik

Fra : LHQ

Dato : 13-01-02 00:12

Jeg er enig!

Lad os sige, at det har taget 5 år at opbygge en god overvægt ... skulle den
så kunne fjernes ved at sidde og se fjernsyn?

Ydermere så skulle man da mene, at man alt andet lige ville blive et gladere
og sundere menneske og få mere energi og overskud, hvis man ofrede lidt tid
på sig selv til fx en gåtur hver dag? Tre-fire gode fordele: Frisk luft, man
får klaret tankerne, man får bedre kondition, man risikerer at tabe sig!

LHQ

Henrik <nytliv@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3b5d6b$0$17238$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...