HJÆLP!!!
Fra : Frederik Frost Niels~

Dato : 08-01-02 17:49

Hvordan får jeg den funktion tilbage at der bliver spurgt om computeren skal
huske passwords for én???

På forhånd MANGE TAK!!!

Fra : HALLUM

Dato : 08-01-02 18:02

Hvorfor begynder du nu også at skrige i denne her gruppe ?

Du fik da fine hjælpeforslag til dit problem i dk.edb.internet.softeware ? !
- virkede det ikke ?

Du er også i en helt forkert nyhedsgruppe - spørgsmålet har jo intet med
html-programmering at gøre - gå i stedet til den rigtige gruppe;
news:dk.edb.system.ms-windows - som du iøvrigt også er blevet henvist til
før !

mvh.
Hallum

Fra : Garfield

Dato : 08-01-02 18:04

"Frederik Frost Nielsen" <frold@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg den funktion tilbage at der bliver spurgt om computeren
skal
> huske passwords for én???
>
> På forhånd MANGE TAK!!!

Dit indlæg har absolut intet med denne gruppe at gøre! Desuden har du postet
i andre grupper og skal derfor x-poste!
Læs www.usenet.dk

Garfield!