Andet multimedie
bentjuul 3670
Kritik søges banner side
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 08-01-02 16:30

hej det er måske kun for proffer, men nu prøver jeg lige.
kun seriøst kritik tak
www.users.theroom.dk
Venlig hilsen
Henrik Jørgensen

Fra : Niels Andersen

Dato : 08-01-02 17:29

"Henrik Jørgensen" <tivoli13@post.tele.dk> wrote in message
> hej det er måske kun for proffer, men nu prøver jeg lige.
> kun seriøst kritik tak
> www.users.theroom.dk

Dette er, hvad jeg får:
"ER DU GÅET FRA FORSTANDEN HER MÅ DU IKKE VÆRE NÆSTE GANG JEG SER DIG HER
RINGER JEG TIL POLITIET!!!"

Det kunne jeg godt finde på at hidse mig op over.

Hvis det skulle have været en hjemmeside, som du gerne vil have kritik af,
så skulle du have spurgte i
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Madsen

Dato : 08-01-02 17:50

Niels Andersen skrev:

> Det kunne jeg godt finde på at hidse mig op over.

Ja, også her.

Madsen.

Fra : webjensen

Dato : 09-01-02 14:12

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne jeg godt finde på at hidse mig op over.
>
> Hvis det skulle have været en hjemmeside, som du gerne vil have kritik af,

Ærligt talt tror jeg heller ikke at gutterne der, bliver særligt
imponerede.......

mvh
webjensen

Fra : Per LH

Dato : 08-01-02 22:47

> kun seriøst kritik tak

Rigtigt sjovt !

--
Per LH xgoto@trashcan.dkx rem/fjern x&x
:::: www.guitarsiden.dk :::: www.bandprobs.dk ::::

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 09-01-02 15:06

Unskylder rigtig mange gange, der var lige glippet en vigtig detalje
www.users.theroom.dk/henrik
her er den rigtige adresse og mange gange undskyld !
Og det er bestemt ikke for at imponere nogle, bestemt ikke, men bare for at
få nogle gode råd...
Mvh Henrik Jørgensen
www.web-effekter.dk