Andet multimedie
bentjuul 3670
konvertere .asf --> .avi ?
Fra : Zorilla

Dato : 08-01-02 15:31

Hvilket program, hvis et overhovedet findes ? Optimalt ville jeg helst
konvertere til .mpg format, men .avi kan også gå an

mvh
Peter

Fra : Niels Andersen

Dato : 08-01-02 15:54

"Zorilla" <zorilla@bigfoot.com> wrote in message
> Hvilket program, hvis et overhovedet findes ? Optimalt ville jeg helst
> konvertere til .mpg format, men .avi kan også gå an

Kun Microsoft må bruge asf-formatet, og mig bekendt har de ingen programmer
der kan åbne asf og gemme i et "rigtigt" format (som mpeg eller avi).

Måske står der noget på vcdhelp.com. Der er jo forskel på hvad man må, og
hvad man gør.

I princippet skulle asf->avi være simpelt, da det er næsten det samme.
Men...

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Tos

Dato : 08-01-02 16:08

VirtualDub før v.1.3 kan vist gøre det.

Fra : Niels Andersen

Dato : 08-01-02 16:14

"Tos" <tos@post2.dk> wrote in message
> VirtualDub før v.1.3 kan vist gøre det.

Ja, 1.3c skulle være den nyeste der kan. Jeg har den liggende, men har endnu
ikke kunnet åbne en eneste asf-fil med den.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Søren H. Wind

Dato : 08-01-02 23:13

> Hvilket program, hvis et overhovedet findes ? Optimalt ville jeg helst
> konvertere til .mpg format, men .avi kan også gå an

VirtuaDub i de ældre versioner kan klare det, og TMPGEnc kan også, men den
er EXTREM langsom til det, og går tit ned i forsøget.

Fra : Zorilla

Dato : 10-01-02 18:20

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> wrote in message

> VirtuaDub i de ældre versioner kan klare det, og TMPGEnc kan også, men den
> er EXTREM langsom til det, og går tit ned i forsøget.

Jeg har en VirtualDub 1.3c men jeg får hele tiden fejlen
"Couldn't locate decompressor for format 'WMV2'(unknown)"
når jeg forsøger at åben en .asf fil.
Er der nogen der ved hvordan jeg kommer videre ?

Peter