Battle Royale
Fra : JSMadsen

Dato : 08-01-02 13:56

Mon den får dansk bio-premiere?
Nok ikke, men kommer sikkert på video engang...?

Den havde bio-premiere i England og er snart ude på DVD derovre.

Fed og lidt rystende film iøvrigt!

--
med venlig hilsen JONAS

Har du en PSX, PS2, N64, DC eller anden spillekonsol?
Så er news:dk.spil.computer.konsol gruppen for dig!

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-01-02 14:10

Jeg kan godt tvivle om den overhovedet kommer på video i Danmark. Jeg har
den på Divx, men har ikke fået den set endnu.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-01-02 15:44

"JSMadsen" <JS@01-2002.madsen.as> skrev i en meddelelse
> Mon den får dansk bio-premiere?
> Nok ikke, men kommer sikkert på video engang...?

Jeg har intet hørt om en biografpremiere. Til gengæld har jeg fra pålidelig
kilde, at Angel Film overvejer Series 7 til dansk distribution.

http://us.imdb.com/Title?0251031

MVH
Jens

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-01-02 15:49

Series 7 syntes jeg er en ret kikset og dårlig film.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-01-02 18:57

Per Kristensen wrote:

> Series 7 syntes jeg er en ret kikset og dårlig film.

Helt enig. SÅ den selv for omkring et halvt år siden og hold da kæft
hvor blev jeg skuffet. Battle Royale derimod var sku underholdende og
kan fås på region 3 DVD i Laserdisken til kun 150 kr.

Tenz.