FEDE sider
Fra : Thor

Dato : 08-01-02 13:42

Nogle derr har nogle gode sider til rollespil, helst noget hvor der står
hvad det er, regler, og ligne.

JEg skal bruge noget viden til et projekt i skolen
(selv om jeg hved en del om der kunne det jo være der stod noget mere)

MVH Thor

Fra : Morten Kay

Dato : 10-01-02 02:30

"Thor" <thor1986@post.cybercity.dk> wrote in message

> Nogle derr har nogle gode sider til rollespil, helst noget hvor der står
> hvad det er, regler, og ligne.

I sagens natur kan du nok ikke finde kommercielle regler på internettet. Men
der er da en del ikke kommercielle regler. F.eks.
http://www.bagmanden.dk/rod/system0.html ellers prøv at se lidt på
http://www.rpgforum.dk/mod-perl/rpgforum.pl?cmd=showlinks der er en masse god
links. Der er sikkert også noget D20 shareware et eller andet sted, måske p¨å
wizards of the coasts hjemmeside? Gurps light findes på
http://www.sjgames.com/gurps/lite/ og endelig min favorit www.durenmar.de.

/Morten Kay

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 10-01-02 11:46

"Thor" <thor1986@post.cybercity.dk> writes:

> Nogle derr har nogle gode sider til rollespil, helst noget hvor der står
> hvad det er, regler, og ligne.

Prøv www.rpg.net . Den indeholder alle mulige artikler, links til
spil, anmeldelser, diskussionsfora osv.

   Torben Mogensen (torbenm@diku.dk)

Fra : Dunston

Dato : 10-01-02 17:11

bare i var komemt noget før, men jeg har åben bart glæmt at skrive at det
var til et projekt.

MVH Thor