Endnu et justitsmord i ØLR
Fra : Jack

Dato : 08-01-02 13:12

Ja så bliver vi vidne til endnu et justitsmord i Østre Landsret. Endnu
engang kan man konstatere at når sagsøgte er en offentlig myndighed så
retssikkerheden helt forsvundet. Grav Danneskiold af Gissefeld har fået
frarøvet sin ejendom med støtte fra Civilretsdirektoratet,
Justitsministeriet og lakajerne i Østre Landsret.
Hvornår får vi mon borgerkrig eller på anden vis hævner statsmagtens
forbrydelser mod de formuende landsmænd.
Føj hvor jeg hader de svin bag skrankerne der stjæler med arme og ben fra
befolkningen. Føj hvor jeg hader myndighederne i denne bananrepublik.
Og til alle Jer stud.jur som nu er mest opsatte af det juridiske i denne sag
kan jeg kun sige: I er rådne hele banden og nogle skrivebordsforbrydere -
fuck med Jer.

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-01-02 13:32

"Jack" <jack486@hotmail.com> wrote in message

[bla-bla-bla]

Du er da for latterlig til at blive taget seriøst... Men det er jo nok bare
noget sådan en rådden skrivebordsforbryder ville mene...

*Rune

Fra : C. Overgaard

Dato : 08-01-02 13:35

Jack <jack486@hotmail.com> skrev i en
> [...]
sag
> kan jeg kun sige: I er rådne hele banden og nogle skrivebordsforbrydere -

Der er ikke tale om et justitsmord - begge sider har haft den juridiske
støtte, som de kunne betale og i alle vestlige retssamfund får man ret efter
hvor meget man vil betale for.

Nu er dommen så ny, så jeg er spændt på at læse hvordan retten har fortolket
det gamle dokument fra 1701. Finder man bare en anden i familien, så den
forsmåede del af familien kan komme til igen, eller er man hel fri for
familien?

Men 1. halvleg er overstået og fremover vil striden fortsætte i retten med
nye parter - nemlig mellem godset ledelse og de naturbevaringsforeninger,
som skal forsinke processen med at lave dette naturskønne område om til
landbrugsjord. Erfaringerne fra Jylland fortæller at det er det, som vil
ske.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : Arne Feldborg

Dato : 09-01-02 00:46

"C. Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev Tue, 8 Jan 2002 13:35:29
+0100

> [...]
>som skal forsinke processen med at lave dette naturskønne område om til
>landbrugsjord. Erfaringerne fra Jylland fortæller at det er det, som vil

Jeg er meget enig i dine bemærkninger til selve dommen.

Men det det du skriver ovenstående undrer mig en hel del. Og selvom det
vel er off-topic, så vil jeg dog lige give det en kommentar med på
vejen.

Gisselfeld *er* mig bekendt et landbrug, blandt de største her i landet
faktisk, og har været det i mange hundrede år. Så hvad er egentlig
problemet.?

Nu ved jeg ikke hvilke erfaringer fra Jylland du hentyder til.

Men hvis det drejer sig om eet bestemt af bestyrelsesmedlemmerne i
Gisselfeld, så har han faktisk formået, ikke på grund af - men tværtimod
på trods af - diverse 'naturbevaringsforeninger', at omdanne en tilgroet
ruinhob til noget der *både* er skøn natur og rentabelt landbrug.

Og det er vel egentlig ikke så galt endda.?

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Padre

Dato : 08-01-02 14:05

> Ja så bliver vi vidne til endnu et justitsmord i Østre Landsret. Endnu
etc. etc etc.

Den vilde flugt over sletterne med fornuften sagtende længere og længere
agterud.

Ja ja, så skal vi til det igen ..........

plonk

Padre

Fra : Peter Hansson

Dato : 08-01-02 15:22

"Jack" <jack486@hotmail.com> skrev i en meddelelse
I er rådne hele banden og nogle skrivebordsforbrydere -
> fuck med Jer.

Selvom han underskriver sig Jack, lyder det som Al Pacino: Fuck you all!!

PH

Fra : Padre

Dato : 08-01-02 15:58

> Selvom han underskriver sig Jack, lyder det som Al Pacino: Fuck you all!!

Snarere linda Lovelace:

hvor "med" er sætningens omdrejningspunkt

Padre

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-01-02 17:03

Jack skrev:

>Ja så bliver vi ...

Jeg vil opfordre til at man undlader at skrive svar til den slags
indlæg. Det og svarene hører ikke til her.

XFut dk.snak.mudderkastning
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-01-02 19:26

"Jack" <jack486@hotmail.com> wrote in message

> Grav Danneskiold af Gissefeld

Kan da godt forstå at du vrøvler om mord

Hygge

Flemming

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-01-02 22:06

Denne type trold må næsten være en Orc eller hobgoblin.

On Tue, 8 Jan 2002 13:11:57 +0100,
> [...]
> Hvornår får vi mon borgerkrig eller på anden vis hævner statsmagtens
> forbrydelser mod de formuende landsmænd.

Det du her siger er noget der marginalt nærmer sig opfordring til
ulovligheder.

> Føj hvor jeg hader de svin bag skrankerne der stjæler med arme og ben fra
> befolkningen. Føj hvor jeg hader myndighederne i denne bananrepublik.

Så vidt jeg ved er der ikke noget problem for en dansker at komme
til f.eks. Bangladesh - Det er et godt land hvor næsten alle er
lige.

> Og til alle Jer stud.jur som nu er mest opsatte af det juridiske i denne sag
> kan jeg kun sige: I er rådne hele banden og nogle skrivebordsforbrydere -
> fuck med Jer.

Jeg kan kun sige til en som dig, at hvis du kommer oftere i denne
nyhedsgruppe, så risikerer du at blive sat i bås med folk der enten
er studerende eller producerer den merværdi der betaler din
overførselsindkomst.

Tag dog til et land hvor alle folk laver lige så lidt som dig, og
er lige så meget modstander af staten og se hvordan det går.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 11-01-02 03:30

"Jack" <jack486@hotmail.com> skrev i

> Ja så bliver vi vidne til endnu et justitsmord i Østre
> Landsret.

Jaså? Du er formodentlig væsentlig bedre inde i sagen end
ladsretten er?

> Endnu engang kan man konstatere at når sagsøgte er en
> offentlig myndighed så retssikkerheden helt forsvundet.

Er bestyrelsen for Gisselfeld Gods en offentlig myndighed?

> Grav
> Danneskiold af Gissefeld har fået frarøvet sin ejendom med
> støtte fra Civilretsdirektoratet, Justitsministeriet og
> lakajerne i Østre Landsret.

Gisselfeld er *ikke* og har aldrig været grevens ejendom, han har
blot (indtil videre) haft en servitutsikret ret til at bestride
stillingen som (over)direktør på godset m.v.

> Hvornår får vi mon borgerkrig eller
> på anden vis hævner statsmagtens forbrydelser mod de formuende
> landsmænd.

Omkring kl. 11 vil jeg tro.

> Føj hvor jeg hader de svin bag skrankerne der
> stjæler med arme og ben fra befolkningen.

Du har som nævnt tydeligvis ikke forstået, at Gisselfeld har samme
ejer som det har haft de seneste par hundrede år - også efter
dommen (som jeg absolut ikke er i stand til at bedømme rimeligheden
i).

> [...]
> som nu er mest opsatte af det juridiske i denne sag kan jeg kun
> sige: I er rådne hele banden og nogle skrivebordsforbrydere -

Ikke noget sex til os der ikke er stud. jur.?

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu