Autokorrektur i Word bliver ved!!!!!
Fra : S-N

Dato : 08-01-02 13:02

Hvordan slår jeg l..... fra?? Den bliver ved med at komme frem og spørge om
den skal installere autokorrektur, når jeg arbejder i Word. Det skal den
IKKE! Men jeg kan ikke få den til at holde op....

Hvad gør jeg?

Jeg har Office 2000.

--
mvh. s-n[removethis]@softhome.net

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-01-02 16:18

"S-N" <s-n[removethis]@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> den skal installere autokorrektur, når jeg arbejder i Word. Det skal den
> IKKE! Men jeg kan ikke få den til at holde op....

Prøv at gå ind under Funktioner - Autokorrektur og fjern alle markeringer
herinde.

Jan

Fra : S-N

Dato : 08-01-02 18:06

"Jan Kronsell" <adsl43631124@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at gå ind under Funktioner - Autokorrektur og fjern alle markeringer
> herinde.

Det har jeg gjort for længst (da min logik sagde mig, at det måtte være der,
problemet var), men det har hjulpet lige lidt :(

Flere forslag?

--SN

Fra : Spinks

Dato : 08-01-02 19:37

> [...]
der,
> problemet var), men det har hjulpet lige lidt :(

Prøv at gennemføre installationen næste gang den beder om det og så slå
autokorrektur fra.

Michael

Fra : S-N

Dato : 09-01-02 21:57

"Spinks" <elmi@henriksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at gennemføre installationen næste gang den beder om det og så slå
> autokorrektur fra.

Det har jeg så prøvet nu - og det hjalp heller ikke!!

Det er da utroligt.......

Hjælp hjælp hjælp...

--sn

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 08-01-02 19:38

> [...]
>
> Det har jeg gjort for længst (da min logik sagde mig, at det
måtte være der,
> problemet var), men det har hjulpet lige lidt :(

Problematikken har tidligere været diskuteret her i gruppen. Det
er en møgirriterende ting at det hele tiden popper op. I den
forbindelse går jeg ud fra at den skriver noget med
"autokorrektur til lister" ik'?

Hvis du søger lidt på Google kan du kigge de gamle indlæg igennem
Søgestrengen her søger på autokorrektur her i gruppen
http://groups.google.com/groups?as_q=autokorrektur&as_ugroup=dk.e
db.programpakker.ms-office&lr=lang_da&num=20&hl=en

Sidst tror jeg at vi blev enige om at det nemmeste var at
installere den pågældende funktion en gang for alle. Så er man
ude over problemet uden dog for alvor at løse det.

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -