Er det mig der drømmer?
Fra : Ukendt

Dato : 08-01-02 11:04

Bliver Apple ikke NØDT TIL at annoncere G5 Power Macs meget snart, nu da
den nye iMac er blevet næsten lige så hurtig som Power Mac'erne?

I dag måske?

.. . . eller er det bare mig der drømmer??

Okay måske bare speed-bumpede G4'ere - men et eller andet må der da
snart ske?!??!

Med venlig hilsen
Asbjørn Måstrup Kristensen

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 08-01-02 11:11

Asbjørn Måstrup Kristensen <ca.kristensen@get2net.dk> writes:

> Bliver Apple ikke NØDT TIL at annoncere G5 Power Macs meget snart, nu da
> den nye iMac er blevet næsten lige så hurtig som Power Mac'erne?

Hvad er status på G5 fra fabrikanterne? Kan de levere i det antal
Apple skal bruge?
--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : tom dissing

Dato : 08-01-02 11:17

I følge Apples Dk folk (igår), sker der absolut intet.. Foreløbig.

Det vildeste de kunne komme op med, var at det... Måske .. Kunne ... Være
.... At der kommer nogle udmeldinger i Tokyo, på det Mac Expo, der kommer der
i marts !?
Tom