WD40 i Netto for 19,-
Fra : albert

Dato : 08-01-02 09:57

Bare for info - os mc drenge bruger jo mere wd-40 end vi bruger deo

mvh Albert

Fra : Søren L Hansen

Dato : 08-01-02 10:33

albert <albert@albertsmc.dk> wrote in article
<3c3ab540$0$202$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> Bare for info - os mc drenge bruger jo mere wd-40 end vi bruger deo
>
> mvh Albert

Er det for 200 ml dåsen?
Det er en literpris på 95,-. Det går an , selvom jeg normalt har en target
på 83,-
Hvis det er 240 ml dåsen er der 79 kr/l og det er helt OK!

--
Søren
wd40user@motortosse.dk

Fra : albert

Dato : 08-01-02 10:52

200ml. hvoee køber man lige til 83kr/l ??

Fra : Søren L Hansen

Dato : 08-01-02 13:02

albert <albert@albertsmc.dk> wrote in article
<3c3ac22c$0$215$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> 200ml. hvoee køber man lige til 83kr/l ??

Stumpemarkedet for eksempel. Men det kræver også at man går lidt til dem
F.eks. 6 dåser for 100,-
--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 08-01-02 22:56

> 200ml. hvoee køber man lige til 83kr/l ??

For et stykke tid siden så jeg i Metro at de solgte 5 L i dunk for kr. 300,-
=> kr. 60,-/L

Allan Bojesen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 08-01-02 11:20

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message
> Bare for info - os mc drenge bruger jo mere wd-40 end vi bruger deo

vil det sige du ikke bruger det til deo ? jeg troede ellers det duede til
alt

Lasse

Fra : albert

Dato : 08-01-02 11:37

> vil det sige du ikke bruger det til deo ? jeg troede ellers det duede til
> alt

Nu er det vist virkeligt off-topic, men min kone er faktisk helt vil
med lugten af wd-40. faktisk så meget, at hun ville være helt
tilfreds hvis jeg gjorde

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 08-01-02 13:06

det lugter da også meget godt...men det gør benzin jo også.....man bliver
vist bare lidt bums i hovedet af hørmen efter et stykke tid :-|

Lasse
m. 8l wd40 på lager...man kan aldrig have nok...mangler bare en dispenser
der ikke forstøver, men har et rør ligesom dåserne...

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-01-02 17:10

min lærer på 2. skoleperiode automek sagde, at rigtige mænd bruger diesel
som deo

Thomas
XJ600s div (som er gået i hi)

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 08-01-02 21:03

"Lasse Lundberg"
skrev
> det lugter da også meget godt...men det gør benzin jo også.....man bliver
> vist bare lidt bums i hovedet af hørmen efter et stykke tid :-|
*************************
Der er intet som duften af brændt WD-40 på et varmt udstødningsrør

SÅ ved man at maskinen er ren, og køreklar

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Asger Steffensen

Dato : 08-01-02 19:24

"albert" <albert@albertsmc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det vist virkeligt off-topic, men min kone er faktisk helt vil
> med lugten af wd-40. faktisk så meget, at hun ville være helt
> tilfreds hvis jeg gjorde

Tjae, alt er jo relativt. Det kan være hun foretrækker WD40 som det mindste
af to onder...

Asger
ZX-10

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 16-01-02 18:03

> Nu er det vist virkeligt off-topic, men min kone er faktisk helt vil
> med lugten af wd-40. faktisk så meget, at hun ville være helt
> tilfreds hvis jeg gjorde

Smører godt - kører godt....

Rasmus