Thailand - hvornår
Fra : Lasse

Dato : 08-01-02 07:27

Hej
Er det en juli og august en dårlig periode at planlægge tur til Thailand og
Vietnam i ?
Her tænker jeg på regntiden .

Er der områder i Thailand, som ikke er så hårdt ramt af regntid, som andre
områder ?

Fra : Gard Karlsen

Dato : 08-01-02 09:36

Hei

Jeg har vært på ferie i Thailand midt i regntiden (september) og det var en
fantastisk fin ferie selv om det regnet innimellom. Vi likte oss spesielt
godt på Koh Samui. Du kan lese mer om hele turen på min hjemmeside. Der har
jeg nemlig lagt ut både brev og bilder fra turen som gikk til Bangkok,
Phuket og Koh Samui. Adressen til siden er http://donar.netpower.no/~ghk/

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms

Fra : Steen Johansen

Dato : 09-01-02 01:06

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her tænker jeg på regntiden .
>
> Er der områder i Thailand, som ikke er så hårdt ramt af regntid, som andre

Regntiden er ikke noget problem, det regner nomalt kun et par timer
om vejret:
http://dk.weather.yahoo.com/asien/Thailand/
Så mange finder ikke vejret som et problem
http://www.tat.or.th/stat/index.html
Det bedste sted at veksle
http://www.tfb.co.th/ForexRate/0,1079,-EN-1,00.html
God Tur
MvH Steen
Thailand 8/2 til 19/3 2002 alså om 33 dage