Waterfall, logning af data
Fra : Jørn Jensen

Dato : 07-01-02 17:09

Jeg er ved at samle ideer til et nyt lille program.

Jeg har brug for et program der samler data fra extern kilde, hvor efter der
lagres på disken og værdierne vises i et waterfall display (værdi/tid)

Jeg kan modtage data og få dem vist i en tekst box.

??? Hvordan lagres løbende data bedst og sikkert.

??? Hvordan vises disse data i et waterfall display (værdi/tid)
Jeg har prøvet med en picture box, hvor jeg plotter værdierne.
Herefter flytter jeg værdierne lidt ned for hver "tid" trin.
Der må være ne smartere måde...

Alle ideer modtages med tak.

Jørn

Fra : Morten Fjord

Dato : 07-01-02 22:01

Hej....

Det er helt sikkert at den bedste måde at opbevare
informationen er i en database!

Med venlig hilsen
Morten Fjord

www.mortenfjord.dk

Fra : Anton Vestergaard

Dato : 08-01-02 23:14

Hej Jørn
Hvad er den eksterne kilde?
Hvor mange data drejer det sig om?
Hvor hurtigt skal de logges?

Med hensyn til waterfall display er det så korrekt at du vil have det som
følgende:

10:00:00 08-01-2001 værdi
09:00:00 08-01-2001 værdi

I så fald kan du bruge en listbox og indsætte værdien med index 0.

mvh
Anton