Hjælp til cs bots
Fra : Gunder

Dato : 07-01-02 20:00

Hey

Nu har jeg i lang tid forgæves forsøgt at installere real bots til cs, uden
held. Er der en der vil lægge en guide, gerne på dansk, til hvordan jeg kan
få de bots til at virke. Og hvor jeg kan downloade det jeg skal bruge. Mit
cs skulle gerne være det nyeste.

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 07-01-02 23:15

"Gunder" <cfs4874@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> få de bots til at virke. Og hvor jeg kan downloade det jeg skal bruge. Mit

Du skal bruge Realbot 1.0:
http://bot.counter-strike.net/realbot/downloads.html (RB_Ver1.exe)
Du skal IKKE downloade Realbot AI Prewiew.

Er det CounterStrike Retail du har eller er det Counterstrike MOD??

Jeg har selv Retail, og du dobbeltklikker på RB_Ver1.exe og installere det i
X:/blalala/Counter-strike mappen.(håber du forstod det)
Nu skulle der være et RB ikon på dit Skrivebord.Dobb.klik på det og så
starter Counterstrike op.
Vælg Play CS->Lan Games-> Create Game.Vælg så hvor mange spillere og hvilken
bane du vi starte på.Tryk Ok og nu skulle bots´ne komme automatisk.Gør de
ikke det så tryk ` (tast ved siden af ?/+) og nu kommer der en menu som
skulle være selvforklarende.
Håber det hjalp på vej.
PS: når du skal have bot-menuen frem er det bedst du flytter dig fra
Buy-zone,ellers registrerer det ikke hav du trykker

Fra : Gunder

Dato : 08-01-02 13:25

Jeg har MOD, gør det nogen forskel?

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 08-01-02 22:53

> Jeg har MOD, gør det nogen forskel?

Øhh der er jeg desværre lost!! Sorry,men der må være andre der kan klare
det......

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 09-01-02 21:58

> "Gunder" <cfs4874@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Øhh der er jeg desværre lost!! Sorry,men der må være andre der kan klare
> det......

Prøver lige at installere Half-life + Counterstrike mod i den nærmeste
fremtid for at se om det er anderledes opsætning......