Kristen musik
Fra : B. Jensen

Dato : 24-01-01 14:48

Der kan være godt at lytte til kristen musik når man er online så prøv lige.

http://www2.oneplace.com/

--
Med kærlig hilsen.
B. Jensen

Fra : Søren S.Mikkelsen

Dato : 24-01-01 17:26

Jeg føler ikke der er megen "ånd" i nutiden kristne musik...
mere i den middelalderlige..

S.

Fra : Erik Larsen

Dato : 24-01-01 19:47

Særlig ikke den musik med kun tre toner, den som blev samlede op fra Hindu
mantatilbedelsen i halvtredserne.

erik

Fra : Jakob Smith

Dato : 31-01-01 00:00